Littlesat Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Tja, als PLi nieuwere kernels en drivers gebruikt dan wilt het met multiboot wel eens toppen met werken. Recentelijk draait onder PLi namelijk een veel nieuwere busybox ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
TerranoIII Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 Testen met div.images doe ik ook graag,zo had ik nog pli-jade3 6705 op mijn cf staan. Deze nog maar eens opgestart en mijn dvd speler werkt weer als van ouds. Voorlopig blijf ik deze gebruiken tot de problemen met open pli zijn opgelost. Iedereen bedankt voor de inbreng. Groetjes TerranoIII
Littlesat Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Citaat: Voorlopig blijf ik deze gebruiken tot de problemen met open pli zijn opgelost. Welke problemen met OpenPLi? De DVD speler werkt toch (als je geen multiboot gebruikt). Probeer het dan eens met OpenPli in de flash, hoofd image? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
aardbeì Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Voorlopig blijf ik deze gebruiken tot de problemen met open pli zijn opgelost. Welke problemen met OpenPLi? De DVD speler werkt toch (als je geen multiboot gebruikt). Probeer het dan eens met OpenPli in de flash, hoofd image? zowiezo, multiboot > alle driversets in al je images, zowel in flash als op cf enzo gelijktrekken, anders heb je ellende /Offtopic Wel grappig die nwe busybox, dan kom je nog eens achter foutjes in scripts, doe maar eens /etc/init.d/./autofs status 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Littlesat Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Hoe offtopic. Is toch een goede observatie ;-) kun je het zelf fixen en dan het resultaat doorgeven aan PLi? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
aardbeì Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 pieuw, ik ben geen held in scripten, maar ik zal m'n best doen mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
aardbeì Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: Littlesat Hoe offtopic. Is toch een goede observatie ;-) kun je het zelf fixen en dan het resultaat doorgeven aan PLi? u got pm op 't Pli forum 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen