Spiderman1974 Geplaatst: 13 december 2009 Geplaatst: 13 december 2009 Hoi, Ik heb op mijn pc VDR en XBMC draaien. Als grafische kaart heb ik een Nvidia GeForce GT220 met een HDMI uitgang. Nu komt het probleem. Ik heb wel beeld via de HDMI uitgang maar geen geluid, maar hier schijnt een patch voor te zijn en die wordt HIER beschreven. Ik heb niet veel kennis m.b.t het patchen van drivers enzo. Nu wil ik vragen of er iemand is die mij kan uitleggen hoe ik die PATCH kan uitvoeren zodat ik ook het geluid via mijn HDMI aansluiting krijg. Mijn OS voor deze machine is Ubuntu 9.10 en kernel 2.6.31-16-generic-pae Indien jullie meer info nodig hebben hoor ik dit graag van jullie. Zie het als een uitdaging :-) DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Lamko Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 De regels kun je met een teksteditor met de hand toevoegen. Daarna die je je kernel opnieuw te compileren zoek op : "How to Compile a Kernel ubuntu" en als dit te ingewikkeld is kun je het beste w8 op de nieuwste versie van Ubuntu. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen