Gast Medje Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 hallo sat-vrienden, wie kan kan mij wat uitleg geven hoe ik zo een zenderlijst met mijn pc in mijn dreambox DM500-S krijg, en welke programma ik daar voor nodig heb, en eventueel waar kan ik dat downloaden. alvast bedankt, Medje
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 als je net begonnen bent, met zo'n dreambox, kan ik me goed voorstellen dat je de weg niet weet of nog niet weet te vinden er is dreamset er is dreamboxedit 3.0.0.0 die kun je her en der vinden de dreamboxedit zou ik echter via een van onze bekenden ophalen HIER dus allereerst moet je altijd goed opletten welk soort lijst je nodig hebt: wat is de satelliet configuratie op wok en dreambox? 1 rotor 2 13 + 19,2 3 andere combinatie 4 neem een settinglijst die past of maak hem helemaal lekker zelf 4 is als beginneling iets moeizamer maar je kunt alles naar je hand zetten alles natuurlijk nadat je de eerste maal een volledige satelliet (multi) scan hebt uitgevoerd. ciao Ebeneezer Good Shamen
Aanbevolen berichten