robbedoeske Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Vriend van mij heeft een multytenne,in de satelliet configuratie kan hij maar kiezen uit 3 satellieten?? Dit heeft voorheen wel gewerkt,wordt dit opnieuw flashen of is er een andere oplossing?
maximus288 Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 mischien heeft hij de canal digitaal versie? die heeft alleen de 3 astras VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
robbedoeske Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Geplaatst: 14 december 2009 Nee het is een gewone multytenne,en heeft voorheen altijd gewerkt,astra 123 en hotbird. Maar op de een of andere manier is hij aan het prutsen geweest met de zenderlijst,en als ik nu in de sat configuratie kijk kan ik zelfs astra3 niet meer selecteren,alleen een arabsat hotbird en astra 1 ofzo. Zal wel opnieuw flashen worden vrees ik..
aardbeì Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 kan 't niet zijn dat er in z'n satellites.xml maar 3 sat's gedefinieerd zijn? mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
robbedoeske Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 Ik heb er een nieuwe zenderlijst in gezet,dan komt er toch automatisch een nieuwe satellites.xml in?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Wat ik eens zou proberen : 1° Exporteer alles met Dreamedit, zodat je een backup hebt van hoe het nu is. 2° Verwijder de lamedb file op je Dreambox. 3° Importeer de settings zoals je ze nu wilt hebben. Ik denk dat die lamedb corrupt is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen