kevbin 7 Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 ik heb wat raars met mijn afzuigkap hij werkt wel maar tijdens het koken met name dampen na tien minuut of wat slaat ie af en later gaat ie gewoon weer aan als hem ik aanzet. heeft zon schuifschakelaar heb ik al ui elkaar gehaald en schoongemaakt veertje strakker gemaakt maar vandaag sloeg hij weer af. iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? mvg. kevbin
satencom Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 draait de ventilator te zwaar er zit een beveiliging op die zorgt dat hij uit gaat voel eens aan de ventilator dat hij ook zwaar draait Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Pionewbie Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Ik gok op een slecht contact dat door de warmte verbreekt. Kan een connector zijn, of een slechte soldering op een printplaat.
kevbin 7 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 hij draait niet zwaar en het merk is van gamma zo rvs ding weet je wel.zal weer uit elkaar halen. mvg. kevbin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen