Poetsdoekje Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Ik heb een HD ontvanger en een HD ready TV met een DVI aansluiting. Bestaat er ook zoiets als een stekker die in beide connectoren passen? \Zodat ik HD op mijn TV kan kijken? Alvast bedankt voor de antwoorden En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast hummiesat Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Er zijn verlopen van HDMI naar DVI.
winwiz Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje Ik heb een HD ontvanger en een HD ready TV met een DVI aansluiting. Bestaat er ook zoiets als een stekker die in beide connectoren passen? \Zodat ik HD op mijn TV kan kijken? Alvast bedankt voor de antwoorden Nu moet je wel even goed weergeven wat je hebt. Je kunt het op 2 manieren lezen A: HD ontvanger is DVI en TV is DVI B: HD ontvanger is HDMI en TV is DVI In situatie A deze kabel: In situatie B deze kabel: of kabel A + deze adapter: Let er wel op dat je via DVI een grote kans hebt dat je geen audio door deze aansluiting hebt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Poetsdoekje Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Geplaatst: 14 december 2009 Citaat: Nu moet je wel even goed weergeven wat je hebt. Je kunt het op 2 manieren lezen Is maar voor een uitleg vatbaar TV is met DVI zoals ik vermelde HD ontvanger is met HDMI Citaat: Let er wel op dat je via DVI een grote kans hebt dat je geen audio door deze aansluiting hebt. Waarom is deze kans groot?? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
+avatar+ Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 ik heb nog wel een verloop stekkertje, en wat het geluid betreft kun je dat ook optisch doen. hdmi is met geluid, dvi is eigenlijk een monitor aansluiting.
winwiz Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje Citaat: Nu moet je wel even goed weergeven wat je hebt. Je kunt het op 2 manieren lezen Is maar voor een uitleg vatbaar TV is met DVI zoals ik vermelde HD ontvanger is met HDMI Citaat: Let er wel op dat je via DVI een grote kans hebt dat je geen audio door deze aansluiting hebt. Waarom is deze kans groot?? Nou je schrijft Citaat: Ik heb een HD ontvanger en een HD ready TV met een DVI aansluiting. Ik lees dan dat ze beiden DVI hebben maar goed.... Een DVI aansluiting voert geen geluid per definitie (Digital Video Interface). Soms zijn er constructies gebruikt om het geluid erbij te frommelen, maar daar mag je niet voetstoots van uit gaan. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Poetsdoekje Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Poetsdoekje Citaat: Nu moet je wel even goed weergeven wat je hebt. Je kunt het op 2 manieren lezen Is maar voor een uitleg vatbaar TV is met DVI zoals ik vermelde HD ontvanger is met HDMI Citaat: Let er wel op dat je via DVI een grote kans hebt dat je geen audio door deze aansluiting hebt. Waarom is deze kans groot?? Poetsdoekje, lees het leuke draadje HDMI naar DVI nog maar eens goed door Dank je Sjakie, na de vele berichten heb ik het toch maar eens geprobeerd, en inderdaad het werkt goed wat betreft beeld, maar geluid.... ho maar, niks , nada..... Is daar ook een andere oplossing voor?? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
+avatar+ Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 heb je de home cinema set ook op je boxje aangesloten? om bijvoorbeeld de radio signalen te ontvangen. dan kun je het tv geluid ook via de home cinema laten komen.
Poetsdoekje Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Geplaatst: 20 december 2009 Origineel bericht van: de slimste heb je de home cinema set ook op je boxje aangesloten? om bijvoorbeeld de radio signalen te ontvangen. dan kun je het tv geluid ook via de home cinema laten komen. Dus als ik het goed lees, moet ik een verbinding maken van HD-settopbox naar mijn home cinemaset en van de home cinemaset naar de HD ready TV ? Wel erg omslachtig allemaal..... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast hummiesat Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Koop dan een tv met HDMI, dan ben je van het hele geneuzel af.
Poetsdoekje Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Geplaatst: 20 december 2009 Origineel bericht van: hummiesat Koop dan een tv met HDMI, dan ben je van het hele geneuzel af. Ja, jij bent slim, jij koopt toch ook geen nieuwe auto als je de ruitwissers van je vier jaar oude auto niet goed werkend krijgt?!! En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast hummiesat Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Nee, maar je hoort mij ook niet zeuren als ik dat met een extra kabeltje op kan lossen.
Poetsdoekje Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Geplaatst: 20 december 2009 Origineel bericht van: hummiesat Nee, maar je hoort mij ook niet zeuren als ik dat met een extra kabeltje op kan lossen. sorry hoor, maar ik stel gewoon een vraag, lees mijn eerste vraag en ik hoopte dat ik daar een bevredigend antwoord op zou krijgen. Nu e.e.a. niet kan of niet goed kan werken dan weet ik genoeg. Mod's, sluit het draadje maar wat mij betreft, ik weet genoeg En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast hummiesat Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje sorry hoor, maar ik stel gewoon een vraag, lees mijn eerste vraag en ik hoopte dat ik daar een bevredigend antwoord op zou krijgen. Op je vraag heb je zo'n beetje alle betaalbare opties inmiddels gekregen. Dat jij er humeurig van wordt dat daar het door jou gewenste antwoord niet bij zit kunnen wij niks aan doen.
Aanbevolen berichten