Dessie Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Wat mij de laatste tijd opvalt is dat bij Net5 blijkbaar het HD signaal gebruikt wordt aangezien het HD logo zichtbaar is. Valt iemand dit ook op en is het beeld beter? Ik zie niet veel verschil maar ik heb slechts een 'oude' CRT tv
columbo Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 laat je niet veleiden,het meeste zgn HD is allemaal omhoog ge rekend,daar men in de meeste TV studio's niet over HD opname appp.beschikt,dit is een zeer kostbare zaak.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Citaat: daar men in de meeste TV studio's niet over HD opname appp.beschikt, dit is een zeer kostbare zaak. Nou, uit die droom kan ik je helpen. HD apparatuur is veel goedkoper dan SD. En zeker analoog. Er is al helemaal geen SD broadcast apparatuur meer te koop. Alles is tegenwoordig Multidef wat de klok slaat. De prijzen in de Broadcast wereld zijn alleen maar teruggegaan. En die trend zet zich voort.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen