Bigbrothers2000 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Hoi, mijn vraag is bestaat er iets dat ik mijn lnb signaal via internet kan zenden dat ik ergens anders mijn sat ontvanger aansluit en de gegevens kan ontvangen van het lnb ??? Nu gebruik ik webtv maar dat geeft soms problemen dat de box hangt, Dus ik dacht bestaat er iets dat we de lnb gegevens kunnen doorgeven?? MVG
paardengek Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Dat bestaat niet. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Snuffer Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Wel zou je de schotel etc. kunnen sturen vanaf die andere locatie. En dan inloggen op je PC thuis met een PC kaart voor SATTV. Dan kan je dan op het andere adres naar je beeld kijken. Heb je eigenlijk het zelfde. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Bigbrothers2000 Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 Thanks voor de antwoorden, nu weten we meer, ik gebruik een dm500 voor kijken vanaf een andere locatie , maar niet 100% goed, box hangt meestal en dan is er niemand thuis om te rebooten anders zou ik ook een pcsat kaart proberen , mischien werkt dat feilloos, mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen