Gast wanderer Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 het motormanagement van mijn ford focus 1999 tddi geeft een knippercode bij draaiende motor, weet iemand een lijst van de betekenis van deze knippersignalen..? heb al gezocht bij ford maar kan er niets over vinden
dream7020 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Denk dat de dealer je wel vertellen kan wat het is Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
opie Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Hoi, Plaats hier je vraag eens!! http://focusclub.nl/forum/index.php gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
kaelem Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Ik denk dat hij dat zelf ook wel wist,alleen de prijs van de dealer.......... -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast wanderer Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 nee ben nog niet bij de dealer geweest, alleen al het uitlezen van de boardcomp kost al enige duiten en dan blijkt dat er iets is gereset en men niet kan zien welk euvel er was, volgens het getipte forum zou het weleens de stroomvoorziening (accu, brakke nul verbinding oid) kunnen zijn, dus eerst maar eens zelf kijken cq lange rit maken....en de accu laten testen bij een kwik-fit of zo...
Gast peterp Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 weet je wat het is je hebt water in je brandstof filter ,ik heb hetzelfde gehad onderop je brandstof filter zit een kunstof wartel met twee vleugels aan de zijkant ,die moet je los draaien en dan kan het water eruit lopen. als dat niet gaat moet je je brandstof filter los halen en leeg laten lopen ,maar dan moet je het brandstof filter ontluchten boutje los draaien en op de zwarte knop blijven drukken totdat er uit de zijkant van het boutje diesel komt gespoten SUCCES
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen