ronaldsl Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Hoi Is er een programma wat in batch mode, enorm veel verschillende avi en srt bestanden kan samenvoegen ? IK heb 168 avi's met net zoveel srt bestanden en ik heb niet zoveel zin om dat allemaal per stuk te (moeten) doen. Ik hoor het wel. Groet, Ronald
Psychosammie Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 De grote vraag is natuurlijk. Waarom? Ondertiteling en film kunnen toch door iedere behoorlijke speler worden getoond? Mijn DVD speler kan het en ieder software programma kan het ook! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
ronaldsl Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 Ik wil er samengevoegde avi's van maken en deze dan samen op een dual layer branden, om op de tv te kunnen zien. Wat bedoel je met je dvd speler ? in je pc of een stand-alone aan je tv ? Ronald
winwiz Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: ronaldsl Ik wil er samengevoegde avi's van maken en deze dan samen op een dual layer branden, om op de tv te kunnen zien. Wat bedoel je met je dvd speler ? in je pc of een stand-alone aan je tv ? Ronald En dan nog steeds waarom? Ga je er een normale dvd van maken of ga je de avi bestanden zo naar dvd schrijven als data? De meeste dvd spelers die avi afspelen kunnen ook srt erbij pakken. Voorwaarde is meestal wel dat hij precies hetzelfde heet. Dus: filmnaam.avi + filmnaam.srt Doe jezelf anders een plezier en doe jezelf een mediaspeler cadeau.... dan is dit allemaal geen probleem en speel je lekker van harddisk... Waarschijnlijk goedkoper dan 10 tallen dual layer Dvd's Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
ronaldsl Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 Ik wil er idd een normale dvd van maken met hoofdstukken, dus aflevering 1, aflevering 2 etc. Ik heb zonet een dvd gebrand om te proberen, dus avi en srt apart. Mn computer gaf geen enkel probleem, maar mn 2 stand alone spelers pikten HET niet. (een hele eerste dure van S*N* ooit gekocht voor Fl 999,00....pffttt en eentje van die grote M markt voor 9 eurie... maar die dus ook niet) dus mn vraag blijft staan...........en het kost eventueel maar 7 dual layers........dus dat valt ook wel mee...... Greet, Ronald
ronaldsl Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 en ja, bestanden heten hetzelfde..........
henkvd1 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Ondertitels los mee branden als srt gaat alleen als Divx, je brandt ze nu alles als VOB. Ondersteund je speler ook Divx ? Het inmengen en omzetten naar DVD is erg veel werk om het goed om te zetten, ik zou daar niet aan beginnen. Als Divx wordt ondersteunt door de DVD speler een data schijfbranden met de naam van de MPEG file en de ondertitel file in dezelfde map, met dezelfde naam.
winwiz Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: henkvd1 met de naam van de MPEG file en de ondertitel file in dezelfde map, met dezelfde naam. Je bedoelt AVI file.. Maar hij heeft een Sony en die ondersteunen dit soort dingen niet zo best. Ik raad toch aan om eens naar een goedkoop mediaspelertje te kijken zoasl een WD.. er gaat een wereld van gemak voor je open. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
chrisch Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Programmaatje AviSub 2.2 (freeware) doet dit voor je. http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Other-VIDEO-Tools/AviSub.shtml Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Psychosammie Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Ik bedoel een stand-alone aan mijn TV. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de goedkoopste Pioneer (70 euries) die speelt al DivX af. Mijn vorige speler kon dat niet en toen gebruikte ik ConvertXtoDVD. Doet het prima maar deed er een paar uur over. Lijkt mij dus geen oplossing. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
jacobus Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Citaat: IK heb 168 avi's Citaat: Ik wil er idd een normale dvd.....en het kost eventueel maar 7 dual layers Hier maak je toch een rekenfoutje. Als je de avi's gaat converteren naar VOB files (normale DVD bestanden) dan krijg je op een Dual layer hooguit 8 films, en dan doe je al concessies aan de kwaliteit. 8 x 7 = 56 voor die 168 avi's allemaal op DVD te zetten heb je toch snel 168/ 6 = 28 dvd's nodig. Ik tel hier 6 om een enigzins fatsoenlijke kwaliteit te waarborgen. (4 is eigenlijk meer redelijk) Een dual layer DVD kost ongeveer 2 euro, kost je dus rond de 50 a 60 euro. Als je dan 25 euro bijlegt, koop je een multi media player (excl HD), zoals hierboven reeds geopperd, en speel je alles zonder problemen af. Voordeel is dat je je avi's op een Harde schijf hebt staan, dus ze kunnen ook niet "vergaan" Wil je toch op DVD, koop dan voor 25 a 30 euro zo'n dvd speler die DIVX aankan, vrijwel overal te koop. Dan kun je je films idd als DIVX branden, en dan kunnen er een hele hoop op een DLDVD. Menu hoef je dan niet te maken, dat genereert de DVD speler zelf. Een andere mogelijkheid is om er MPEG2 files van te maken. Die kun je ook meteen ondertitelen. Een MPEG bestand moet door iedere DVD speler afgespeelt kunnen worden, omdat dit feitelijk hetzelfde is als de inhoud van een VOB file. Ook hier zal de DVD speler normaal gesproken na het starten automatisch een directory met inhoud weergeven.
ronaldsl Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 Jacobus en de rest..........ik ga erin duiken.....bedankt voor de INPUT !! ronald
ronaldsl Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 met Vobsub moet ik het ook per stuk doen toch ? zie geen batch-mode ? Ronald
ronaldsl Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 raar maar waar............ de S*N* van mn vriendin, waar dit alles eigenlijk voor bedoelt is pakt de files wel. Mijn E:*ax van 9 eurie van die grote M markt niet. Probleem opgelost. Topic mag wat mij betreft nu dicht en iedereen bedankt voor de hulp. ronald
Aanbevolen berichten