iRuud Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Gerard 76 Meer abonnementsgeld is meer inkomsten is meer geld voor TP huur = meer kanalen. Geloof je het zelf? Ze gaan eerder alles omzetten naar MPEG7 dan transponders bij huren. Nee serieus.
Johan45 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Ik ben benieuwd of het SetTopBox abonnement zometeen weer voor de 7e keer op rij met 10 euro omhoog gaat. Dat wordt dan 90 euro waarvan je 5 cent terug krijgt. Vult u rustig aan !!!
Gast calculator Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Ik vind het belachelijjk als het gesprek uit het familiepakket verdwijnt!! Deze zender zit overal standaard op de kabel.!!
Littlesat Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Het Gesprek zat toch in het Basispakket....?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Amager95 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Elwin De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend:Familiepakket:HollandDoc 24 Consumenten 24 Humor TV 24 NostalgieNet NGC WildEntertainment- en ToppakketE! Entertainment Het Gesprek Discovery Science Discovery Travel & Living Vind het een apart lijstje. Waarom Het Gesprek in het Entertainmentpakket? Die zender zit nu in het Basispakket toch? En raar dat NGC Wild en de Discovery-zenders worden verdeeld over twee pakketten... Beetje wazig... mailtje zojuist gestuurd naar Het Gesprek of zij dit kunnen bevestigen
Littlesat Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 En het carousel kanaal Nederland24 verdwijnt. Iets wat mij ook niet verwonderlijk lijkt, daar de minister "baas" van de PO al heeft gezegd dat het aantal themakanelen teruggedrongen moet worden naar 4... en dat er dan internet uitzending gemist kanalen voor in de plaats komen. Hopelijk maakt iemand ooit een goede uitzending gemist plugin voor een open source linux box ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
mietde Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Elwin De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend: <knip> Beetje wazig... Bron? You cannot ignore that member
Neptunus Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: DeBeek Citaat: Nog één jaar en dan vliegen ze er uit bij mij en stap ik over op Digitenne Doen, Heb je gelijk een nieuwe hobby erbij, "Blokjestellen". Nou, dat valt bij mij reuze mee hoor! Verder inderdaad veel gezeur weer. Blijf nou maar bij de sat, het komt wel goed allemaal. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: mietde Origineel bericht van: Elwin De nieuwe indeling zenders van het Themapakket is ook bekend: <knip> Beetje wazig... Bron? De bekende site die ik hier niet mag noemen.
bigtwin Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Dat meer inkomsten niet tot meer (HD) zenders leidt, heeft cd al jaren achtereen bewezen. Dat ze al jaren bezig zijn met meer, meer, meer ook. Lekker bezig daar. Duurt not één of twee jaar, dan wordt het stb volledig opgeheven. En dan wordt het basis pakket ieder jaar 10 euro duurder. Nee, die zijn lekker bezig daar. Ik ben benieuwd waar het breekpunt zal liggen. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Citaat: Kunnen we het niet es van de positieve kant proberen te zien? Meer abonnementsgeld is meer inkomsten is meer geld voor TP huur = meer kanalen. Misschien dat het tijd wordt dat we hier op sat4all een inzamelings-aktie moeten gaan houden voor CDS. De tranen kwamen net in mijn ogen toen ik dit las. Dat er leden zijn die zoveel begrip op kunnen brengen voor de werkelijk armzalige financiele toestand van CDS. Ik ben diep ontroerd!
Eduard07 Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Dat er leden zijn die zoveel begrip op kunnen brengen voor de werkelijk armzalige financiele toestand van CDS. Ik ben diep ontroerd! Begrijp ik niet: ze kunnen toch gewoon de prijzen verhogen om uit te breiden? Maar nee, dan loopt menige klant weer weg "omdat het te duur wordt". Lekker zeuren dat het nooit goed is. We willen van alles, maar het mag niet te veel kosten. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
iRuud Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Dat er leden zijn die zoveel begrip op kunnen brengen voor de werkelijk armzalige financiele toestand van CDS. Ik ben diep ontroerd! Als er iets is wat Canal Digitaal niet heeft is het wel leden. CD is namelijk geen vereniging. Had wel fijn geweest als er leden waren. Een jaarlijkse ledenvergadering waar de leden het bestuur weg konden stemmen. Helaas heeft CD alleen abonnees. Die hebben niets te zeggen.
Eduard07 Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: bigtwin Nee, die zijn lekker bezig daar. Ik ben benieuwd waar het breekpunt zal liggen. Ontevredenheid troef. Denk vooral dat het bij de kabel beter is! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
cheapwatcher Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: bigtwin Nee, die zijn lekker bezig daar. Ik ben benieuwd waar het breekpunt zal liggen. Ontevredenheid troef. Denk vooral dat het bij de kabel beter is! Haha, wat een grap! Bij de kabel is het vooral niet beter. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Aanbevolen berichten