dr.butcher Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Hallo Ipboxmensen, Ik heb een Cube Revo 9000 met PGI 0.4 . Als ik opneem mis ik een heleboel zenders en er verschijnt een text met "sbs6 not reachable".(als ik naar sbs6 wil) Weet iemand een oplossing. dr.butcher
Dessie Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Klinkt alsof je de tuners niet apart hebt aangesloten maar doorgelust. Als je inderdaad de tuners hebt doorgelust dan kan je alleen die zenders zien op dezelfde transponder en vallen dus de andere zenders af.
dr.butcher Geplaatst: 15 december 2009 Auteur Geplaatst: 15 december 2009 Bedankt Dessie voor de tip. Op een vreemde wijze was tuner 2 verdwenen bij mijn tuner configuratie. Alles weer opnieuw ingeladen met PC-Editor. Alles werkt weer als een trein. Heel vreemd..................
ikbennico Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: dr.butcher Ik heb een Cube Revo 9000 met PGI 0.4 . Als ik opneem mis ik een heleboel zenders en er verschijnt een text met "sbs6 not reachable".(als ik naar sbs6 wil) Weet iemand een oplossing. @dr.butcher Dat heb ik ook met de NLB(11102) en heb nu de PGI 0.4 geflashed. De PGI draait wel soepel en snel. Hij ziet er wel iets kaler uit,dual rec. geen probleem hier en nog geen panic aanvallen gehad.(tot nu toe) Dat probleem "not reachable" los ik op door Favpip-plugin voor het zappen te gebruiken. nico
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen