Lunny Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Vroeger met XP had ik voor meerdere emailadressen gewoon 1 postvak voor inkomend, uitgaande en verwijderde email. Nu onder Windows 7 met Windows live mail krijg je voor ieder email adres een aparte in, uitgaande en verwijderde box. Kan je het niet meer zo krijgen dat alle email gewoon onder 1 inbox komt ?
Poetsdoekje Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Neem toch gewoon Firefox Thunderbird, ben je van alle gedoe af. . En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Lunny Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Geplaatst: 17 december 2009 Thunderbird email kende ik niet, ga ik proberen. bedankt !
Penthe Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Thunderbird draait perfect onder windows 7!
JohnO Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 live mail doet eigenlijk ook alles wel. Is aleen wat lastig in het gebruik Lijkt een klein beetje op outlook met zijn agenda functies enz Moet er wel erg aan wennen Outlook express bevalt echter beter Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast AlanS Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Onder de map "ongelezen emails" kun je van al je accounts de emails lezen. Totdat je ze gelezen hebt uiteraard.
JohnO Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 ze staan er alleen twee keer in en das een beetje lastig Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Penthe Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Nu is het een beetje onduidelijk welk email prog jij bedoeld? Maar onder Thunderbird staat niets dubbel, heb er zelf 4 email adressen in en niets is dubbel aanwezig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen