EdjeKroketje Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Ik hoorde via via dat sinds vandaag er vanaf de maastoren wordt uitgezonden. Dit is volgens mij nu de hoogste vrijstaande antenne van Nederland (175 meter). Ben benieuwd naar de reacties van mensen in Rotterdam.
Jan de Vries Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 In Barendrecht Carnisselande = Zuid Rotterdam Zuid :-) niets van te merken. Maar ik heb hier dan ook vrij uitzicht op de Waalhaventoren. Jan
Digiflip Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Nee, ook niets van gemerkt. Mijn antenne staat nog op de waalhaven toren gericht. Gaan de antennes op de waalhaven toren nu weg?? Dan moet ik namelijk me antenne anders gaan richten.........
EdjeKroketje Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 Nee joh, dit is de vervanger voor de zender op de Wilhelmina toren die ingebouwd is geraakt door nieuwe hoogbouw.
Gast Erik-Jan Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Als ik kijk op de site van antenneregister dot nl zou deze lokatie 'maar' 90 meter hoog zijn. Het is inderdaad wel een DVB-T station. Gezien de hoogte en de mast van 200 meter in de waalhaven (met dvb-T) denk ik dat deze puur bedoeld is voor de binnenstad van Rotterdam.. Erik-jan
EdjeKroketje Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 dan klopt het antenneregister niet want zender staat op het verkeerde gebouw volgens hun. Gebouw volgens antenneregister en die witte mast was niet de DVB-T antenne. De gebruikte antennes zijn in de kleur gespoten van het lifthuis. Als je goed kijken zie je ze wel.
Gast t-sec Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 KPN gebruikt Kathrein paneel antennes van ca. 70x150cm groot. Die kan ik zo snel niet vinden in de foto, ook al zijn ze gespoten.
Gast DX'r Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: EdjeKroketje dan klopt het antenneregister niet want zender staat op het verkeerde gebouw volgens hun. Gebouw volgens antenneregister en die witte mast was niet de DVB-T antenne. De gebruikte antennes zijn in de kleur gespoten van het lifthuis. Als je goed kijken zie je ze wel.
EdjeKroketje Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Als de zender voor Rotterdam is bedoelt dan kies je voor een rondstraler en zet je geen antenne tegen de liftkoker aan die maar 1 richting uitstraald Wie het laatst , het best Sjaak Thnx voor de steun DX'r
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen