MR_B Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Wie kan me bevestigen dat de oude irdeto kaart van CD werkt met CCcam 2.1.3 ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
paardengek Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 De oude irdeto kaart, dan denk ik aan de multichoise irdeto 1 kaart: Die werkt dus niet, met geen enkele emu. Maar de nieuwere irdeto 2 kaart van canal digitaal werkt wel met CCcam 2.1.3. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
MR_B Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 het is de blauw/grijze kaart. geen idee of oud. zit nu in een nokia mediamaster. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
paardengek Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Dan is het een irdeto 2 kaart, die zal gaan werken met CCcam. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Frans B Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Ja, die werkt. Alleen moet je geen 2.13 gebruiken maar de 2.12 versie, anders heb je geen beeld. System Administrator (niet van deze site)
Littlesat Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Ook met de 2.13 moet je beeld hebben??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
paardengek Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Origineel bericht van: Frans B Ja, die werkt. Alleen moet je geen 2.13 gebruiken maar de 2.12 versie, anders heb je geen beeld. Inderdaad werkt CCcam 2.1.3 prima met een irdeto 2 kaart. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Mojo Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Hmmm. Mijn ervaring is anders geweest (al een tijdje terug). De blauw/grijze kaart wilde niet met CCcam terwijl de rode dat wel deed. Allebei een irdeto 2 kaart maar toch wilde de ene wel en de andere niet. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen