paardengek Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Hindelopen = Hylpen. Ook gelegen in het mooie Friesland. Stuur mij maar even een pm ( personal massages ) onder Mijn instellingen / Berichten links bovenaan op sat4all. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast MiLo Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Alstie dannie wist, dan kwammie ooknie uit de buurt denk ik zo...
Harley Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Ik woon in mei ook 2 dagen in ospel VU+ Duo2 - PrismCube
fritsk Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Origineel bericht van: woodytwo Bigtwin heeft je deze antwoorden net gegeven... 1 aansluiten .... is gelukt 2 alternatieve image instaleren..... tip, gebruik open-pli ivm de ondersteuning hier 3 CCcam instaleren vanuit het plugin menu in PLI 4 C+ kaartje erin met chip naar beneden Dan moet je beeld hebben op de NL zenders. Oh en RTFM.... in jouw geval zelfs van je nieuwe aankoop . Succes The F@.&*% Manual heeft het nergens over als het om kaarten gaat VU+ Duo met VTI3.1 image + Rotor Moteck SG2100 - Schotel Triax 88cm + Triax 78cm met 4xLNB (Disecq) ======== wie het weet mag het zeggen ======
paardengek Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Ik ben vanmiddag bij hem geweest, en de dreambox geflashed met openpli met CCcam en zie daar: Beeld !! Problem solved !! Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
DeBeek Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Hulde,,,, Je bent te goed voor deze wereld.....
Patman Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Spreekwoordelijk gesproken neem ik aan dat je 'm gelijk hebt leren vissen HULDE hoor! DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Uh en was het lastig ? . . . . . ciao Vienna Ultravox
hdmi09 Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Intalleer emu:scam 3.56 en c+ werkt,succes!
paardengek Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Uh en was het lastig ? . . . . . ciao Nee, dat was niet lastig... Maar om thuis te komen door de hevige sneeuwval en onder gesneeuwde wegen ( ook de vierbaans ), was wel wat lastiger. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Satdorus Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: paardengek Nee, dat was niet lastig... Maar om thuis te komen door de hevige sneeuwval en onder gesneeuwde wegen ( ook de vierbaans ), was wel wat lastiger. Met vriendelijke groet, paardengek Heb je koffie gehad?
paardengek Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Uiteraard !! Zonder koffie ben ik nergens. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Patman Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 topicstarter is denk ik druk met tv kijken ... is in geen velden of wegen meer te bekennen DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: Patman topicstarter is denk ik druk met tv kijken ... is in geen velden of wegen meer te bekennen ja eh "bedaaankt vor de BLOemen" hee hallo... dat zal wel "not public" uitgesproken zijn en daar hoef ik niet weet van te hebben... jij ook niet. PUNT Vienna Ultravox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen