satencom Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 dit is het gevolg, geen Thema-pakket meer, ik heb ook een aanbod gekregen voor een HD ontvanger Dit heeft als gevolg dat u de zenders van het Thema-pakket straks uitsluitend nog met een hiervoor geschikte (HD-)ontvanger kunt ontvangen. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast cyberb0b Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Sommering uit de andere threat : Ik snap wel wat je bedoelt.. Alleen de knuppel die ik aan de lijn heb gehad. Die vertelde mij dat de nu huidige thema kanalen in een ander pakket en komen als dvb-s.. De vraag is dus hoe de kanaal indeling er straks uit ziet. (op papier dus) Waarom ik dit hele bericht van CD misleidend vind.
Eduard07 Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Origineel bericht van: iRuud Zit toch wel te twijfelen of de drup niet beter is dan de regen... Dan moet je de overstap naar de drup zo gauw mogelijk maken. Des te eerder ben je van de twijfel af en verlang je terug naar de regen.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast hellohelloagain Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Er was ook het bericht dat het COMBIpakket stopt,wat komt hiervoor in de plaats?
Gast cyberb0b Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Ik denk dat we nu allemaal wel willen weten hoe CD de pakketten gaat in delen. Dat ze wat gaan veranderen is iig duidelijk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen