gerritvogels2 Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Heb uit een van de nieuwgroepen een DVD van de Shadows gedownload. Deze op een DVD gebrand met Nero en 1 met Imageburn Op mijn Sony bleuray speler speelt hij perfect maar op de Denon S302 gaat hij lezen en dan doet hij niks meer. Ik heb de grbruiksaanwijzing nagekeken en de Denon ondersteund DVD-R waar het concert op staat. van een ander concert ook een kopie gemaakt op DVD-R en dat leest en speelt hij wel af. Zou het met de Instelling ISO Joliet of UDF te maken kunnen hebben? wie heeft zo`n cinemaset en heeft dit ook gehad? Gerrit
Duwgati Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Heb je in beide gevallen hetzelfde merk en type DVD-R gebruikt? Er zijn diverse DVD-spelers die moeilijk doen over bepaalde merken DVD's en ik weet uit ervaring dat Denon er daar een van is.
gerritvogels2 Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 Nee ik zal van het merk die het wel doet er eens een branden. Gerrit
gerritvogels2 Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Geplaatst: 17 december 2009 Had een dvd van het merk BEST waar ik een concert uit de nieuwsgroepen op had gebrand welke prima werkte op de Denon. Nu heb ik het concert van de Shadows + Cliff Richard ook op zo`n zelfde DVD gebrand en dan gaat hij de dvd lezen en vervolgens komt in het display STOP te staan en doet hij niks meer. Op mijn Sony BD 360 werkt de zelfde dvd perfect. Waar zou dat in zitten? Gerrit
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 is dat niet het regiovrij maken issue? de ene heeft andere regio ingesteld dan de andere speler??? ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
gerritvogels2 Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Geplaatst: 18 december 2009 Denk het niet beide dvd`s spelen op mijn eigen dvd speler van Sony en op de Pioneer van een kennis probleemloos af alleen op de Denon doet er een het niet. vreemd maar waar. Gerrit
Duwgati Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Als je Denon niet regiocodevrij is en je Sony wel, dan kan het probleem daar natuurlijk toch wel uit ontstaan. Die download, was dat een .ISO?
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: Duwgati Als je Denon niet regiocodevrij is en je Sony wel, dan kan het probleem daar natuurlijk toch wel uit ontstaan. Die download, was dat een .ISO? sorry Duwgati, ik zat elders te lezen en m'n bijdrage te leveren maar zo zie ik het in eerste instantie ook (zoals je het regio aspect meeneemt in de problematiek) ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
gerritvogels2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Geplaatst: 19 december 2009 Mijn Sony BD360 is voor regio2 de denon weet ik niet, maar er zit een orginele Nederlandse gebruiksaanwijzing bij. Dan mag ik lijkt me van Regio2 uit gaan. Welke regio de dvd zelf heeft weet ik niet maar als het regio vrij of regio 2 is moet hij het bij mij doen en dat doet hij. Is de regio van de DVD te controleren? Het is wel een ISO bestand. Gerrit
gerritvogels2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Geplaatst: 19 december 2009 Als ik de dvd een door Shrink haal is het regiogebeuren dan niet omzeild? of blijt de regio beveiliging actief? Gerrit
Tonskidutch Geplaatst: 19 december 2009 Geplaatst: 19 december 2009 dat kan ik je niet vertellen daar ik er nog nooit op gelet heb ik gebruik dvd-shrink om dvd's naar mijn dreambox te zetten dat zou dus testen worden of dat kan maar heb ook geen meerdere dvd-spelers dus dat blijft steken er zijn ook nog andere copieer beveiligingen, zoals ik ook hier al gelezen heb op het forum of dat op je origineel te achterhalen is ? zou een tooltje voor moeten bestaan maar ik ken mij daarmee niet zo goed uit daar ik niks te copieren heb ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
gerritvogels2 Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Geplaatst: 19 december 2009 Even ter correctie het zijn TS bestanden en geen ISO. Ik heb er zelf met Alcohol120 wel een ISO van gemaakt. Overigens ben ik hem nu door Shrink aan het halen en die geeft aan bij Decryption status: Not encrypted als het werkt zal ik het melden Gerrit
Tonskidutch Geplaatst: 19 december 2009 Geplaatst: 19 december 2009 oh ts bestanden, dat is de transponderstream van bijvoorbeeld een dreambox opname of skystar2/dvbviewer-pro opname die haal ik zelf dus altijd door de ProjectX van OoZoon zet dan deze om met IfoEdit naar VOBs en brand ze op DVD werkt altijd op elke dvd-speler maar er zijn meer wegen naar rome ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
JBnl Geplaatst: 19 december 2009 Geplaatst: 19 december 2009 Brand wel de dvd op de laagste snelheid, dus niet de hoogste, dit komt de leesbaar ten goede als je op de laagste snelheid brand. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen