Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb uit een van de nieuwgroepen een DVD van de Shadows gedownload. Deze op een DVD gebrand met Nero en 1 met Imageburn Op mijn Sony bleuray speler speelt hij perfect maar op de Denon S302 gaat hij lezen en dan doet hij niks meer. Ik heb de grbruiksaanwijzing nagekeken en de Denon ondersteund DVD-R waar het concert op staat. van een ander concert ook een kopie gemaakt op DVD-R en dat leest en speelt hij wel af. Zou het met de Instelling ISO Joliet of UDF te maken kunnen hebben? wie heeft zo`n cinemaset en heeft dit ook gehad?

Gerrit

Geplaatst:

Heb je in beide gevallen hetzelfde merk en type DVD-R gebruikt?

Er zijn diverse DVD-spelers die moeilijk doen over bepaalde merken DVD's en ik weet uit ervaring dat Denon er daar een van is.

Geplaatst:

Had een dvd van het merk BEST waar ik een concert uit de nieuwsgroepen op had gebrand welke prima werkte op de Denon. Nu heb ik het concert van de Shadows + Cliff Richard ook op zo`n zelfde DVD gebrand en dan gaat hij de dvd lezen en vervolgens komt in het display STOP te staan en doet hij niks meer. Op mijn Sony BD 360 werkt de zelfde dvd perfect. Waar zou dat in zitten?

Gerrit

Geplaatst:
Origineel bericht van: Duwgati
Als je Denon niet regiocodevrij is en je Sony wel, dan kan het probleem daar natuurlijk toch wel uit ontstaan.

Die download, was dat een .ISO?

sorry Duwgati,
ik zat elders te lezen en m'n bijdrage te leveren

maar zo zie ik het in eerste instantie ook (zoals je het regio aspect meeneemt in de problematiek)

ciao

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Mijn Sony BD360 is voor regio2 de denon weet ik niet, maar er zit een orginele Nederlandse gebruiksaanwijzing bij. Dan mag ik lijkt me van Regio2 uit gaan. Welke regio de dvd zelf heeft weet ik niet maar als het regio vrij of regio 2 is moet hij het bij mij doen en dat doet hij. Is de regio van de DVD te controleren? Het is wel een ISO bestand.

Gerrit

Geplaatst:

dat kan ik je niet vertellen daar ik er nog nooit op gelet heb

ik gebruik dvd-shrink om dvd's naar mijn dreambox te zetten

dat zou dus testen worden of dat kan

maar heb ook geen meerdere dvd-spelers dus dat blijft steken

er zijn ook nog andere copieer beveiligingen, zoals ik ook hier al gelezen heb op het forum

of dat op je origineel te achterhalen is ? zou een tooltje voor moeten bestaan

maar ik ken mij daarmee niet zo goed uit daar ik niks te copieren heb

ciao

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Even ter correctie het zijn TS bestanden en geen ISO. Ik heb er zelf met Alcohol120 wel een ISO van gemaakt.

Overigens ben ik hem nu door Shrink aan het halen en die geeft aan bij Decryption status: Not encrypted

als het werkt zal ik het melden

Gerrit

Geplaatst:

oh ts bestanden,

dat is de transponderstream van bijvoorbeeld een dreambox opname of skystar2/dvbviewer-pro opname

die haal ik zelf dus altijd door de ProjectX van OoZoon

zet dan deze om met IfoEdit naar VOBs

en brand ze op DVD

werkt altijd op elke dvd-speler

maar er zijn meer wegen naar rome

ciao

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen