boekkie Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 DVD slimline interface,verschil Sata en S-sata. Zit er nu verschil in de kabel aansluiting van de interface, tussen Sata en S-sata? Ik had een slimeline DVD Sata besteld,maar blijkt nu niet leverbaar te zijn,en slimeline DVD S-sata wel. Slimeline DVD S-sata samsung,werkt deze in de DM 8000HD? groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
boekkie Geplaatst: 16 december 2009 Auteur Geplaatst: 16 december 2009 Origineel bericht van: boekkie DVD slimline interface,verschil Sata en S-ata. Zit er nu verschil in de kabel aansluiting van de interface, tussen Sata en S-ata? Ik had een slimeline DVD Sata besteld,maar blijkt nu niet leverbaar te zijn,en slimeline DVD S-sata wel. Slimeline DVD S-ata samsung,werkt deze in de DM 8000HD? Aangepast S-sata naar S-ata. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Broertje Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Ik heb van een goede bron vernomen (die ook de 8000HD heeft), dat de Sumsung SN-S083B perfect werkt. Deze Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E
boekkie Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Geplaatst: 17 december 2009 Heb nu de samsung SN-S083C BEBE in de DM 8000,speelt de DVD goed af. Nadeel met het afspelen,de DVD speler,heeft een te hoog toerental,maakt te veel geluid. Sata en S-ata,is dezelfde aansluiting! Nu op zoek naar een DVD speler,met minder geluid,denk aan een sony. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
boekkie Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Geplaatst: 17 december 2009 Van de week had iermand problemen,met inbouw van de DVD speler, i.v.m de 2 extra S-tuners,als je de korte S-tuners gebruikt,is er plaats genoeg om de DVD speler aan te sluiten! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen