Jean-Claude Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 bon, heb deze week mijn DM8000 gekregen en we zijn nu dus bezig om één en ander in te stellen en te configureren. eerst en vooral een pluim voor het PLi team voor zijn open Pli image, op een uurtje tijd was de image geflashed en de meeste tools geinstalleerd en zat ik in HD te kijken. wat ik echter nergens kan terugvinden is een pc programmatje om de enigma2 timers bij te houden en aan te passen. Ja nu hoor ik jullie wel zeggen dat dit ook via de web-interface kan maar die draait hier nog vierkant (moet nog uitvissen waarom maar schijnt wel met de Windows Explorer 6 te maken te hebben) maar ik ben gewoon om dreamVCR te gebruiken dus vroeg ik mij af of dit ook in een enigma2 versie bestaat, of dat er een ander pc programmatje is dat iets soortgelijks doet ? heb zitten googelen maar heb niks gevonden, zou me toch verbazen dat dit niet zou bestaan, dus alle hints zijn welkom. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Dolf Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Met DreamStream kun ook timers aanpassen. Kun je hier downloaden: DreamStream VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0 VU+ Duo, OpenPLI. Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin. iPad met Dreambox live.
Jean-Claude Geplaatst: 17 december 2009 Auteur Geplaatst: 17 december 2009 is perfect ! met dank ..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen