Gast Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 Ik heb een programmer van dit model: http://zanco.dyndns.org:8080/datasheet/programmer.JPG kan iemand mij vertellen welke dit is en of hij geschikt is voor het programmeren van Funcards? (Ik krijg namelijk een AVR device error bij het programmeren met software ChipCat op zowel een win95 laptop als op een win98 dekstop) Bedankt voor de reacties, Grt, Ben
Gast Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 anders stuur je de site ff een mailtje zanco@kabelfoon.nl <zanco@kabelfoon.nl>!!!
Gast Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 hoi, Als ik het plaatje goed bekeken heb. Heb ik ook zo'n programmer nog liggen. Ik heb het toen gekocht als een JDM programmer. Waarmee ik mijn GOLD programmeerde. En ik maakte toen gebruik van IPROG. Ik hoop dat je genoeg weet nu. Maar ik heb noooit een fun mee geprogrammeerd.
DirkHezius Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Er zit wel een Funcard in , of is dit toevallig...kijk anders even bij Duwgati, daar staan een aantal afbeeldingen van Proggers !! Duwgati -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Duwgati Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Is een VP20/DL20 en alle verdere info vind je op mijn site Succes
goto Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Is inderdaad een vp 20 en die lust veel kaartjes ,ook de fun. Kijk bij chipcat eens bij de configuratie of alles wel goed staat,onder Windows xp draait ie het beste met 6 mhz. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Allen bedankt! De foto op www.zanco.nl is van mij, ik heb de foto (met de funcard erin) zelf op die URL gezet omdat ik geen foto's in het forum wilde plaatsten vanwege de laadtijden.... Mij was verteld dat de snelheid ingesteld moest worden afhankelijk van de kaart, dus alle jumpers omhoog voor 6 Mhz en fun en alle jumpers omlaag voor 3.5 MHz en goldcard. Dankzij de info van Duwgati ben ik voor de jumper info alweer een berg wijzer. Nu nog proberen of hij bij het programmeren geen avr device error meer geeft als alles goed ingesteld staat. Grtz, Ben www.zanco.nl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen