Gast Henri Aalten Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 Hoe krijg ik de spuit mond van de Canon IP 4500 schoon, en goed werkend. Ik heb de tool, die kanon heeft al geprobeerd, extra reinigen diep reinigen enz. Graag handige goedkope tips.
ronaldsl Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Hoi, OP mn oude werkadres, een kantoorartikelen winkel, hebben ze een klein apparaatje, waar bv ook verstopte vulpennen mee schoongemaakt worden. Het is een apparaatje wat je vult met water en dat water gaat dan 'trillen'. Hierdoor gaan verstoppingen weg. Wil je meer info ? stuur me maar een PM. Groet, ronald
winwiz Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Dit heet een ultrasone reiniger Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Ik heb vanmorgen nog eens opnieuw de printkop gereinigd, met speciale patronen die er voor te koop zijn. Daarna weer nieuwe inktpatronen in de printer gedaan, en zie hieronder het resultaat. Ook al een keer alle patronen weer vernieuwd, maar geen verbetering. Mijn printer is net uit de garantie, en mijn dealer zegt, dat ik namaak patronen heb gebruikt, dit heb ik nooit gedaan, in deze printer. Zo komen de dealers er mooi mee weg. Is er nog iets te doen ???
Gast ozzo Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Cleaner programma van de printer al gedraaid ? Kan soms net de oplossing zijn. HP heeft een zeer uitgebreid clean programma voor de koppen. Wellicht dat jouw printer dat ook in de software heeft zitten ? Mocht dat niet helpen dan is een ultrasoon reiniger (49 euries zag ik pas ergens) DE oplossing. Nieuwe koppen kopen niet doen, kun je beter en goedkoper een nieuwe Canon kopen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Had inderdaad ook naar het onderhoud in de software gekeken, maar zelfs Cleaner programma werkt niet naar behoren.
Miauw Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Ik heb juist problemen met een Canon Prixma MP610. De kop is een assesiore, dus valt niet onder de garantie. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Origineel bericht van: ilseonline Ik heb juist problemen met een Canon Prixma MP610. De kop is een assesiore, dus valt niet onder de garantie. Maar de dealer werkt niet mee. Hij houd vol, dat ik geen originele inkpatronen gebruikt heb. Ik moet bewijzen dat ik altijd origineel gebruikt heb. Maar hoe moet ik dat bewijzen.
Gast ozzo Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 Dus je dealer gaat voor een omgekeerde bewijslast. Ja leuk...! Wijs hem maar op de verplichting om naar de zaak serieus te kijken en laat HEM maar bewijzen dat je GEEN originele inkt gebruikt hebt. Maar een keer koppen schoonmaken kan nooit geen kwaad. Aan de afdruk te zien bereikt de inkt gewoon niet alle spuitmondjes. Ultrasoon zou het beste moeten werken. Dan nog eens proberen.
winwiz Geplaatst: 28 december 2009 Geplaatst: 28 december 2009 De printerkop is er simpel uit te halen en kan dan dus ook gereinigd worden. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
HDvideo Geplaatst: 10 januari 2010 Geplaatst: 10 januari 2010 We hebben het hier over een printertje van 49 euro, canon maakt geen cleaning cartridges dus je hebt duidelijk niet orginele producten gebruikt. Gooi maar weg en haal een nieuwe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen