hugogertie Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Ja die ervaring heb ik ook.....bij een toemalige maat van mij het hele huis mee helpen verbouwen en toen wij jaren later aan het verbouwen waren kwam hij kijken en zei ....zo daar zit veel werk in....ben blij dat ik nu naar een feestje moet...... Met pc heb ik ook de nodige trammelant gehad maar heb nu mijn eigen bedrijf en dus helaas geen tijd, en dat is altijd goed. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
djpetit Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 Origineel bericht van: aaannk hallo, Heb getracht jou een PM te sturen maar wanneer ik de PM wil versturen wordt aangegeven dat jij niet voorkomt in de database. En wordt de PM niet verstuurd. mvg Wiljo wiljo, zie pm mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
djpetit Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 Ik ben blij in ieder geval dat ik niet de enige ben die er zo over denken. Ik ben en blijf nog steeds welwillend naar anderen die mijn hulp nodig hebben (zover mijn macht reikt natuurlijk). Tevens vraag ik een modje om dit topic te sluiten om niet te ver van het topic af te wijden . iedereen bedankt voor zijn mening ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
JohnO Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 toch mag ik graag helpen zomaar, voor de lol en omdat die ander het niet kan maar niet commercieel Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2009 Moderator Geplaatst: 22 december 2009 Ik help graag iemand, -wanneer ik het zelf leuk vind -Wanneer ik weet, dat diegene professionele hulp niet kan betalen. (Dat zijn meestal diegenen, die niet zelf daarvoor uitkomen) -Wanneer men door de professionals van de regen in de drup is geraakt. -Burenhulp, op basis van wederkerigheid in het verleden en de toekomst. En ik verwacht niets, dan kan het ook niet tegenvallen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Ik wil geen dank je wel, daar heb ik mijn zolder van vol liggen. Ik wil wel een bevestiging of mijn input succes heeft gehad, dat kan een onderdeel van mijn leerproces zijn opdat ik in de toekomst anderen beter van dienst te kunne zijn. Zelfs dat is bij sommigen teveel. Dat was mijn "ding" HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Satdorus Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Ik help ook graag mensen Ik wil alleen niet ook, de materialen die nodig zijn, MOETEN betalen. Als of dat toch vanzelfsprekend is voor "vrienden".
Aanbevolen berichten