Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gaat Travel Channel voortaan gecodeerd verder op Astra 1? Misschien in het pakket van CDS straks? Sinds gisteren een codering op deze zender...

Wat zijn de plannen? Gaat Travel FTA verdwijnen van Astra 1?

Geplaatst:

Dan mogen ze ook wel eens anamorph gaan uitzenden. Ik zou hem als CDS niet gelijk gaan toevoegen, omdat de ondertiteling ook al weg is.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

op sirius is travel ook en met teletekest bladzijde 891 heb je nog ondertieteling.Groetjes Edpatat.

Geplaatst:

gerard76 ik ontvang het gewoon op sirius ,met hollandse ondertiteling en als die gecodeerd is dan blijft die zwart.

Groetjes Edpatat

Geplaatst:

hier weer edpatat ik heb wel beeld op 12.112h op de max2100 en op de clarc tech plus het spijt me dat je het niet ontvangen krygt maar ik kyk er met de max al jaren naar .

Groetjes Edpatat.

Geplaatst:
Origineel bericht van: eddy5
hier weer edpatat ik heb wel beeld op 12.112h op de max2100 en op de clarc tech plus het spijt me dat je het niet ontvangen krygt maar ik kyk er met de max al jaren naar .
Groetjes Edpatat.

Het zou daarom zomaar kunnen dat je niet weet, dat je dankzij een ook jaren oude cryptoworks-hack beeld hebt op je gepatchte ontvangers!

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Geplaatst:

waar het aan ligt weet ik niet heb daar niet zoveel tot mijn spijt verstand van maar ik kan er gelukkig naar kijken, prettige kerstdagen en de groetjes van Edpatat

Geplaatst:

als je een sab super hd hebt kun je er ook naar kijken op sirius.

====================

johan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen