Ga naar inhoud


Hoeveel graden vorst kunnen katten tegen?


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • Moderator

pff..ik word er een beetje ziek van kattenhaters..

 

klik

klik

klik

klik

klik

 

en ga maar door..

Boven mij wonen een stel gekken met een hele grote hond op een kleine appartement.Deze hond heeft mij zelfs geprobeerd 2x aan te vallen.

Daarboven nog een met een rotweiler kruising die al een kleine maltezer op zijn geweten heeft.

 

En dan heb ik het nog niet eens over het hondedrolhordelopen spelletje.

En dan klagen dat je kind niet in een zandbak kan spelen om een kat? Dat kind haalt de zandbak niet eens mad

 

Ik heb niks tegen honden maar de genoemde links heb ik bij een kat nog nooit gezien. En overlast zal bij beide dieren zijn. dat ligt niet aan de hond of kat maar aan de eigenaars.

 

Dus laten we niet in elke vraag over katten je persoonlijke afschuw over deze huisdieren horen want daar ging het de topicstarter niet om.

 

 

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hetzelfde geldt voor alle dierenhouders. Je hoort ervoor te zorgen, dat dieren die jij zonodig aanschaft, buren geen overlast bezorgen. Tevens dienen zij (de dieren) te beschikken over juiste voeding, behuizing en verzorging. Als je kat in de winter niet mag binnenkomen, z'n water (bevriest) en een bakje voer voor de deur krijgt, ben je geen dierenliefhebber en bezorg je overlast aan anderen. Arme kat. We hebben het meegemaakt!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless
pff..ik word er een beetje ziek van kattenhaters..


En dan klagen dat je kind niet in een zandbak kan spelen om een kat? Dat kind haalt de zandbak niet eens mad


Lekker kort door de bocht Matchless, als je mijn berichten eens goed zou doorlezen zou je kunnen concluderen dat ik geen kattenhater ben maar eerder een katteneigenaarhater (leuk scrabble woord trouwens).

madmadmad En mag ik alsjeblieft zelf weten wat ik in mijn eigen tuin doe, en mijn eigen kind in haar eigen zandbak? madmadmad

Pffff wat een zinloze discussie zeg.

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kat van mij krijg je met geen tank naar buiten beneden de +15 graden.

Dat beest heeft het koukleumen uitgevonden. smile

In de winter is dat beest extra lief en komt altijd bij je liggen....alleen maar om warm te blijven. laugh:D

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...