seije017 Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 als ik op het voorum voor 2e hands wil kijken kom ik er niet op. zijn er meer die hier last van hebben.
Gast hummiesat Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Als je het forum probeert werkt het zonder moeite.
hobsat Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: seije017 zijn er meer die hier last van hebben. Die zijn er, maar die hebben dan ook wat stouts gedaan of je rechten staan per ongeluk verkeerd. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Gast Kimble Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: seije017 als ik op het voorum voor 2e hands wil kijken kom ik er niet op. zijn er meer die hier last van hebben. ff je eigen opnieuw registreren. Lukt het nu wel dan het nieuwe account even deleten en opnieuw proberen op de "oude" manier. Lukt het niet, vaak met password vergeten, krijg je je gegevens gemaild. Werkt dit ook niet dan de houder van het forum mailen. Kan zijn dat je IP-nummer geblockt is (geldt voor zowel de oude als nieuwe manier). Ben je zeker van je onschuld, check dan even wie er allemaal toegang hebben op je pc. Werk je wireless, dan heb je kans dat je poort een beetje veel open staat.
Bigfoot Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Dat is niet vreemd maar is een staartje van het feit dat je geband bent geweest. Dus opnieuw registreren heeft geen zin en zal zelfs tegen je werken, omdat dat tegen alle regels ingaat!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen