Gast hummiesat Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 Dat mag ie zeker, maar als ie het over een speaker heeft lijkt me het overbodig om het over een "toeter" te hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gigantaandemuur Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 Citaat: Het is een oude platenspeler ingebouwd in een kast met daarin een luidspeaker. Juist dat is een pick up de naald pakt t geluid op t woord zegt t al. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alx Geplaatst: 18 december 2009 Delen Geplaatst: 18 december 2009 Was het niet een slingergrammofoonspeler? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mereltje Geplaatst: 19 december 2009 Delen Geplaatst: 19 december 2009 Ja maar dan elektrisch want er zit een speaker in Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kimble Geplaatst: 19 december 2009 Delen Geplaatst: 19 december 2009 Columbia Grafonola En natuurlijk een kleiner model met de kleppen die als volumeregeling geldde..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alx Geplaatst: 19 december 2009 Delen Geplaatst: 19 december 2009 @mereltje, Haal de hoorn er uit en plaats een versterkertje en speaker! De originele toestand is dat -volgens mij- niet. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
djpetit Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 Origineel bericht van: RVP Dit ? Zit er wel heel bekend uit. Mijn zwager had namelijk z'on ding vroeger, maar heeft hem toen destijds weggedaan ivm ruimtegebrek. Hij heeft hem toen ook weggedaan voor een paar stuks fruit Maar goed...vond het geluid en het idee destijds echt geweldig. Leuke ouwe platen draaien (terwijl ik toch zelf van 1973 ben). Maar het idee gewoon. Eerst aan de zijkant slingeren en dan genieten ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
djpetit Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Origineel bericht van: hummiesat Ik denk dat het ding wat de TS zoekt moderner is dan de tot nu toe genoemde meuk. dat mag DJpetit zelf uitleggen. Nee hoor.... is absoluut niet moderner. Het moet juist zijn van vroeger. Zoiets wat rvp liet zien lijkt er erg veel op. (zie ook verder mijn reactie op RVP) thanx, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen