Gast calculator Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Ik las ergens ( maar ik mag de bron niet noemen) dat Misdaadnet gekozen is tot digitale zender van 2009. Als deze zender zo geliefd is, kan Canal Digitaal het toch niet maken om zo'n enorm gewaardeerde zender niet aan te bieden?
Moderator ceesv Geplaatst: 18 december 2009 Moderator Geplaatst: 18 december 2009 Misdaadnet? Nog nooit van gehoord. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast calculator Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Waarschijnlijk omdat je geen kabel hebt of op UPC bent aangesloten :-) http://www.misdaadnet.nl/
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 als ik bij de oude lui meekijk op kabel, is misdaadnet toch enkel periodieke herhaling van extreem goedkope series baantjer (de man is al hoog bejaard inmiddels) vrouwenvleugel ( wat alle vrouwen moeten weten ) midsummer (de dertiende doorverkoop) kommissarris Rex (de honden lusten er geen brood van) Juliet Lescaut (franse politie is altijd foute boel) etc etc dan vraag je jezelf af of die oude lui het niet meer in de gaten hebben of de kabelmaatschappijen... en degene die zo'n keuze gemaakt heeft. men heeft ook alle kabelkijkers gevraagd, toch? ciao True North Rebekka Bakken
Gast calculator Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Geen idee, maar het aanbod spreekt me meer aan als bijvoorbeeld een Hallmark, daar kijk ik nu nooit naar.
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 ja dat is een gemis Hallmark is de goede wereld en voor haar goede burgers op een goed kanaal uitgezonden. maar verrassend veel fijne speelfilms en nooit hetzelfde ontstaan uit de zwartrokken film magnaten in USA en volgelingen maar met kwalitatief hoog aangeschreven acteurs en scripts alsmede fotografie een ieder zijn keuze... enkel ik dacht dat Hallmark niet op Ziggo - Film & Entertainment Abonnement te ontvangen is. ciao True North Rebekka Bakken
vincent1971 Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Moet ik me er ook bij voorstellen dat je zo iets ziet als Tatort, der Alte, Derrick enzovoort? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
vGnp Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: vincent1971 Moet ik me er ook bij voorstellen dat je zo iets ziet als Tatort, der Alte, Derrick enzovoort? Zo'n beetje Premiere (nu Sky) Krimi, aangevuld met Britse en Nederlandse serie's denk ik. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Ome Merde Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 vrouwenvleugel, argh ... die zie ik toch wekelijks voorbij vliegen op de diverse torrentsites ... euh, op internet. brein allert laat tante merde het maar niet horen, dan wil die meteen een abbo op UPC waar Ziggo de scepter zwaait merDe deze ruimte is te huur
edbe Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Misdaadnet is wel beter dan dat gejelleld van Oranje Tv. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast thomas999 Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Origineel bericht van: vincent1971 Moet ik me er ook bij voorstellen dat je zo iets ziet als Tatort, der Alte, Derrick enzovoort? Ja, die zitten er ook bij, net als Die Kommisarin, erg aardig. Het is een erg breed pakket qua Europese series. De Spaanse Qantra Atras en Genesis vind ik erg goed. De Nederlanse series mogen ze van mij schrappen, maar OK, ieder z'n meug. Het leukste is dat ze niet onderbroken worden voor reclame.
Gast calculator Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Ohw, dat lijkt me toch wel fantastisch dat ze niet onderbroken worden door reclame. Deze zender lijkt me een enorme aanwinst voor Canal Digitaal!!!
iRuud Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Origineel bericht van: calculator Ohw, dat lijkt me toch wel fantastisch dat ze niet onderbroken worden door reclame. Deze zender lijkt me een enorme aanwinst voor Canal Digitaal!!! In een HD versie in het HD pakket... ;-)
DeBeek Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Citaat: In een HD versie in het HD pakket... ;-) Die is effe lekker, Nee, natuurlijk niet, GRATIS in HD in het basispakket....
Gast calculator Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Zonder meerkosten in het familiepakket :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen