arie kanarie Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Mijn 2 Ziggo-kaarten, geeft problemen in mijn DM8000HD-PVR uiteraard met extra Cable tuner en met CCcam 2.1.3. Voornamelijk Nederland 1HD,2HD en 3HD (maar ook AT5, dus geen HD) zijn kortstondig te bekijken, daarna wordt het beeld zwart -de BER gaat dan naar vrij hoge waardes-. De 2 kaarten beginnen met 4181 en 4121. Bellen met Ziggo levert ook geen resultaat, want die ondersteunen geen Dreambox (of ze weten er niets van). Wie, weet de oplossing voor mijn probleem. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
satsean Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 Mijns inziens is het een Antenne probleem . Leg eens een coax kabel rechtstreeks naar de binnenkomende huisaansluiting denk dat de problemen in je bekabeling zitten I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
arie kanarie Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Geplaatst: 2 januari 2010 bedankt, jouw advies ga ik volgende week eens proberen. De box staat namelijk bij een kennis. Je leest mijn bevindingen....... grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
ghosthrl Geplaatst: 3 januari 2010 Geplaatst: 3 januari 2010 Zo te horen absoluut een signaal probleem. Heb zelf ook de 8000 en alles loopt gewoon perfect hier. grt,
arie kanarie Geplaatst: 4 januari 2010 Auteur Geplaatst: 4 januari 2010 Vandaag even de nieuwe kabel tip doorgespeeld. Ik kreeg na een uurtje bericht dat er nu inderdaad "volle" ontvangst is van de HD zenders. Dus, toekomstige "probleem" kabel bezitters; kijk je coax kabel na of vervang hem...... grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen