Ga naar inhoud


software versie 17.81 rebox9000/8000


Gerrit1967

Aanbevolen berichten


Heb nog even wat geprobeerd.

Bij versneld spoelen in de 3e stand zijn er problemen, in de hoogste stand (5e) niet.

 

Tevens vergroten de problemen zich als er meer van de schijf word gevraagd. (WD green 640GB).

Bijvoorbeeld opnemen van één kanaal en een andere opname bekijken en spoelen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatEd
Tevens vergroten de problemen zich als er meer van de schijf word gevraagd. (WD green 640GB).
Bijvoorbeeld opnemen van één kanaal en een andere opname bekijken en spoelen.

Zoals je uit mijn handtekening kunt opmaken gebruik ik toevallig dezelfde HDD en ik heb zo even een programma opgenomen en tegelijkertijd eerst een SD opname afgespeeld en daarna een HD opname.
Beide formaten tijdens de weergave al dan niet versneld (1 - 5x) vooruit gespoeld en geen problemen ondervonden.
Beschik je misschien nog over een andere HDD zodat je een probleem met de WD 640Gb Green kunt uitsluiten?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleemloos is versie 81 niet.

Vanavond nog een vastloper gehad na een beetje zappen.

Soms verspringt de resolutie ongemerkt naar SD kwaliteit.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie dat we een nieuw topic hebben ik hoop dat we hier wel normaal met me kaar om gaan Donkeyman kan het probleem van jou niet in de box zelf zitten want ik heb helemaal geen problemen met de software V81 alleen vind ik dat de beeld kwaliteit minder is en dat het zappen wat langer duur voor je weer beeld heb maar goed het is niet anders bij deze wens ik iedereen een Prettige Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar 2010 gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gilera1009
ik zie dat we een nieuw topic hebben ik hoop dat we hier wel normaal met me kaar om gaan Donkeyman kan het probleem van jou niet in de box zelf zitten want ik heb helemaal geen problemen met de software V81 alleen vind ik dat de beeld kwaliteit minder is en dat het zappen wat langer duur voor je weer beeld heb maar goed het is niet anders bij deze wens ik iedereen een Prettige Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar 2010 gr. Gert


ben het met je eens dat we met z'n allen op een normale manier met elkaar kunnen communiceren over de ins en outs.
Ik heb ook al een keer eerder geroepen dat het probleem ook zou kunnen liggen in de Harddisk, dus als men daar mee zou experimenteren kun je al verscheidene dingen uitlsluiten.
Ook het programmeren van de software zou van invloed kunnen zijn, laad anders de sofware er opnieuw in geef een fabrieks reset doe de stroom er in geheel af (zo'n 10 sec) en daarna er weer op en installeer dan de ontvanger zoals gevraagd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb sinds eergisteren avond problemen met de EPG waarbij ik veronderstel dat dit niet aan de ontvanger ligt maar dat CD weer met de EPG aan het rommelen is.

In de ochtend kan ik de EPG nog wel inladen maar als ik later in de middag of avond op de EPG knop druk dan hangt de ontvanger.

Kan deze dan nog wel met de Uit-knop uitzetten (dus geen harde reset) maar krijg dan verder die avond de EPG niet meer goed.

De volgende morgen doet de EPG het dan wel weer voor even.

 

M.b.t. de melding 'Systeemfout' nog even het volgende.

Het lijkt erop dat het hier niet om een 'echte' systeemfout gaat maar om een foutieve interpretatie / vertaling van een melding.

De 'Systeemfout' komt meestal in beeld als er een (HD) zender wordt gebruikt die om een of andere reden niet meer uitzendt of niet beschikbaar is.

Dus in feite geen systeemfout die richting HW / SW problemen wijst.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...