freeguy100 Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Moet zeggen een positive verhaal van Canal Digitaal..3 zenders erbij waaronder een Hd.. Vu Duo +Wavefrontier T-90
digitaal kijker Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 eiegenlijk maar 1 kanaal, want Cartoon-TCM was er al heel de tijd, en voor RTL4HD geven we MyzenTV HD in, dus in feite veranderd er niks. enkel weer 2 zenders open voor CD/TVV en een zender die een plek verwisseld. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
iRuud Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: patje7of9 Origineel bericht van: iRuud Origineel bericht van: woutervg Nog dit jaar worden RTL4HD, Cartoon Network en TCM toegevoegd aan het aanbod van Canal Digitaal. (bron: dutchmedia) Jammer.. verdwijnt MyZenHD waarschijnlijk.... Alsof u daar enkele uren naar die zender zit te kijken. Ja.. Overdag staat het op als Living Painting. Geen gezeur, reclame of storende muziek.
Elwin Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Dit zijn prima ontwikkelingen! Jammer van die paar zure reacties hier. Het is toch geweldig? Enige minpunt is dat RTL4 HD in het HD-pakket wordt gestoken. Logisch, want CDS wil er graag geld mee verdienen. Top verder dat Cartoon/TCM en straks Boomerang ook weer terugkeren. Daarvoor in de plaats kwam toen Het Gesprek, en die behouden we ook nog steeds. Voor mij dus een prima ontwikkeling! CDS is goed bezig!
Elwin Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Overigens nog meer goed nieuws. Arrow Jazz FM komt er volgens de bekende bron die ik hier niet mag noemen binnenkort ook nog is bij! Echt toppie!
jedeje Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Ik ben er blij mee. Grtz JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Ou-Tannu Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Cartoon Network / TCM toevoegen is alleen de Seca2/3 sleutels weer er aantoevoegen service 97 anyone? :+ Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
metoo Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: iRuud Origineel bericht van: patje7of9 Origineel bericht van: iRuud Origineel bericht van: woutervg Nog dit jaar worden RTL4HD, Cartoon Network en TCM toegevoegd aan het aanbod van Canal Digitaal. (bron: dutchmedia) Jammer.. verdwijnt MyZenHD waarschijnlijk.... Alsof u daar enkele uren naar die zender zit te kijken. Ja.. Overdag staat het op als Living Painting. Geen gezeur, reclame of storende muziek. Als je dat nu een paar dagen een paar uur opneemt, kun je dat straks random afspelen en kun je er nog vele jaren van genieten ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Citaat: Het satellietaanbod van Canal Digitaal zal nog voor kerst worden verrijkt met Cartoon Network en TCM in het zogeheten familiepakket. en dat wordt hoog TIJD!!! ongelooflijk welke financiele achtegronden daar nu weer aan ten grondslag liggen... ik kocht destijds CanalDIGITAAL met TCM, en wil grdvvvd ook na de afwas op kerstavond TCM film kunnen kijken. het lijkt nu dat ze kerstman spelen met cadeautjes. maar fijn nieuws, na dit te hebben kunnen ventileren... True North Rebekka Bakken
Gast calculator Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Erg jammer dat Canal Digitaal RTL4 HD niet in het basispakket doorgeeft. En wat gaat Canal Digitaal doen met al de abonnees die nu extra smartcards in gebruik hebben en het HD pakket erbij willen nemen? Moeten die dan drie keer het HD pakket betalen als ze twee extra smartcards in gebruik hebben? Zo wordt HD kijken in heel je huis bij Canal Digitaal een peperdure bedoeling.
jacksparrow Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Ja hoor doet CDS eens een keer wat en dan gaat meteen het vingertje weer terug. Vergeet niet dat de RTL's in HD bij UPC ook NIET in het basispakket zitten maar in een betaalpakket. Ik denk dat wil HD in Nederland doordrukken er toch voor betaald moet gaan worden. Ik vraag me af hoelang ziggo nu nog de no pay houding t.a.v. RTL en SBS kan volhouden. We zullen zien..... Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: jacksparrow Ja hoor doet CDS eens een keer wat en dan gaat meteen het vingertje weer terug. Vergeet niet dat de RTL's in HD bij UPC ook NIET in het basispakket zitten maar in een betaalpakket. Ik denk dat wil HD in Nederland doordrukken er toch voor betaald moet gaan worden. Ik vraag me af hoelang ziggo nu nog de no pay houding t.a.v. RTL en SBS kan volhouden. We zullen zien..... al reagerende op calculator, heb je deels een punt je vergeet echter dat wat ik schreef:ik kocht destijds CanalDIGITAAL met TCM, dus het ver-assings pakket van CanalDIGITAAL voor de komende feetsdagen is tweeledig 1) men wil meer HDtv in het pakket 2) men flikkert zo maar een zender eruit zonder de gebruikers te kennen. 2a)nu komt het ?hoelang? terug als speciale dienst van CD (ammehoela) ciao True North Rebekka Bakken
Eduard07 Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: edbe zo lang ze niet alle HD kanalen door geven bij CD zoals bij Ziggo, blijft de kabel toch nr.1 Inderdaad! Ziggo biedt zoooveeel meer HD dan CDS.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
jacksparrow Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Ik meng me na deze post niet meer in deze eindeloze discussie maar: - In zowel de contracten van Ziggo als die van CDS en andere providers staat duidelijk dat het zenderaanbod ten alle tijden verandert kan worden, daar ben je akkoord mee gegaan toen je je abbo afsloot. - Er komen ook zenders bij, er gaan er niet alleen af. Ik heb het HD pakket destijds nog genomen zonder HistoryChannelHD en zonder MTVNHD, die heb ik voor hetzelfde geld er bijgekregen. Daarnaast reageerde ik helemaal niet op jouw post, dus wat de RTL's betreft heb ik gewoon een punt. Ik meng me na deze post niet verder in deze thread, ik voel het bekende cirkeltje namelijk alweer aankomen ;-) Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Eduard07 Geplaatst: 18 december 2009 Geplaatst: 18 december 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch 2) men flikkert zo maar een zender eruit zonder de gebruikers te kennen. O, dus dat doen de kabelaar en Digitenne niet? Die vragen ons altijd eerst netjes even wat we willen? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten