Ga naar inhoud

[Televisie] Serious request op Nederland 24

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

hmm.. wie gaat even een hamer op de fiber loslaten? O-)

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Ik meen dat ik in een persbericht van CDS gelezen had dat het ook alleen te zien was voor Seca3-kijkers. Seca2 is uitgeschakeld op Astra 3, dus dat gaat 'm niet worden helaas.

Prima actie van CDS om deze zender voor alle abonnees (met een Seca3-kaartje) open te zetten. smile

Geplaatst:

ik vind dat ze hem gewoon FTA moeten zetten :w :P

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Hebben jullie ook zo'n last van niet synchrone lip-sync op dit kanaal? Begint een beetje irritant te worden.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Murdock
Hebben jullie ook zo'n last van niet synchrone lip-sync op dit kanaal? Begint een beetje irritant te worden.

Geen last van...
Geplaatst:

Het is niet altijd hoor, maar volgens mij zag ik het ook vanacht op Ned3. Zal dus wel bij de regie mis gaan.

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Ik vond het geweldig van Canal Digitaal dat iedere abbo het glazen huis kon zien via 101 TV.

Deze week de top 2000 via Cultura24 te zien, jammer dat mijn beeld weer zwart is. frown

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Tja, daar is niet zo veel aan om te kijken naar een mannetje achter een mengpaneel.

Geplaatst:

Voor de top 2000-fans best interessant hoor.

Naast het mannetje achter het mengpaneel komt er ook wat informatie over de op dat moment draaiende plaat voorbij.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

Ik had het ook tof gevonden als Cultura 24 er deze week op te zien was. smile Gewoon als radiofan, leuk om te zien hoe men radio maakt, zeker tijdens de Top 2000! wink

Geplaatst:

Voor degenen die Cultura niet kunnen ontvangen: het is ook via een internetstream te volgen.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.