Ga naar inhoud


overschrijvenbij verkoop zonder abo ?


Gast edske

Aanbevolen berichten

1. ik heb gezocht, maar met het zoeken niet gevonden.

2. heb geen abonnement meer, maar nog wel een zwarte canal digitaal kaartje. Als ik deze verkoop, moet ik dan ook een overschrijvingsformulier laten tekenen?

bedankt voor het antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jij moet niks, Als het kaartje niet overgedragen wordt blijft het op jouw naam staan. Bij een evt. kaartwissel in de toekomst gaat de nieuwe kaart dan weer naar jou i.p.v. de nieuwe eigenaar.

 

Het is dus in het belang van de koper dat die de kaart laat overschrijven naar zichzelf.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, bedankt voor het snelle antwoord, maar als de koper dan een abonnement afsluit, komen ze dan niet bij mij om te betalen? Op de site sta ik nog als eigenaar van de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjaaa,

Dat verandert dan de zaak.

 

Als de koper een betaald abonnement wilt hebben is het inderdaad van belang dat de kaart op diens naam komt te staan.

 

Als de koper alleen de gratis zenders wilt zien speelt dit niet.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk zelf omdat je geen abonnement meer hebt dat je helemaal niks meer aan dat kaartje hebt.

 

Je hebt ook geen nieuwe seca3 kaart gekregen dus persoonlijk denk ik dat het nu een ijskrabber is geworden.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, een ijskrabber met dit weer...

:D

dus die zwarte kaart is eigenlijk niets meer waard ? maar bij mijn canal digitaal sta ik nog steeds geregistreerd bij dit kaartje, weliswaar zonder abonnement, maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edske
Johan45 :dus ik kan zonder overschrijvingsformulier deze kaart verkopen?? zonder dat ik evt later voor verrassingen kom te staan?
ik hen nu geen abo en betaal niets.


Ik denk niet dat de nieuwe eigenaar er iets mee kan.Tenminste niet zomaar. Om eventueel te kunnen heractiveren zou je minimaal het set top box pakket moeten hebben en zou je 69,95 per jaar moeten betalen. Aangezien je helemaal niets betaald zal het kaartje ook wel niet meer werken en zal minimaal heractiveringskosten moeten betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens CD moet het wel met een formulier, omdat anders de kaart op mijn naam blijft staan.

Over dat de zwarte kaart niet meer geldig is, had de weekend hulp het niet (10 min in de wacht.)

Helaas heeft de potentiele koper van de koop afgezien, omdat hij geen getekend formulier naar mij wilde opsturen, zodat ik als verkopen (en nog eigenaar) alles in eigen hand kon houden.

Dus hier mag een slotje op, of iemand moet nog een zwarte CD kaart zoeken. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...