Psychosammie Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Nee hoor. Iedere keer dat ze bij de NS staken zijn er geen files op de weg. Dus files worden veroorzaakt door de NS. Maar het kan zijn dat er iets mis is met mijn redenatie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Amager95 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Geplaatst: 21 december 2009 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Het is gewoon het begin van een Europees HST-net. En de Fransen zijn nu eenmaal de koplopers in Europa met de TGV, daarom dat het netwerk ook nog heel gericht is op Parijs. Niks houdt Nederland tegen om ook HST-lijnen naar de Duitse grens aan te leggen. En voor ons Vlamingen is het heel gemakkelijk want je staat onder de 2 uur in 4 Europese hoofdsteden. In 1989 bij het 150 jarige bestaan van de Nederlandse Spoorwegen werd al gesproken over een dergelijk spoorlijn van Amsterdam - Berlijn en vc uiteraard. Dit voornemen is later totaal verdwenen. Het is inmiddels al weer 20 jaar later. Dan hoef je weinig aan te nemen dat dergelijke plannen zo maar weer boven water komen drijven. Bovendien is een dergelijk spoorverbinding toch maar richting Noord en Oost Europa en dat heeft nou eenmaal minder zijn aandacht door het op Randstad gericht bestuurlijk Nederland. Het zou toch wel zo makkelijk om de treinen echt ook te laten rijden op Warschau, Berlijn, Moskou, Kopenhagen, Talin, Stockholm, Oslo, Kalingrad enz. Waarom alleen maar kiezen voor Parijs, Rome, Madrid en Lissabon? Londen valt af, als je nu leest over de ernstige problemen met de Eurostar die last schijnt te hebben van temperatuursverschillen.
minplus Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 In de Metro van vandaag zag ik een kort interview met iemand met kennis van zaken die aardig aangaf waardoor het hier tegenwoordig steeds fout gaat en vroeger of in sommige andere landen veel minder. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast Kimble Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Origineel bericht van: minplus In de Metro van vandaag zag ik een kort interview met iemand met kennis van zaken die aardig aangaf waardoor het hier tegenwoordig steeds fout gaat en vroeger of in sommige andere landen veel minder. Kan je dat desbetreffende artikel hier posten ??
Gertitombo Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Dat heb ik ook gelezen. Het ging over de infrastructuur waarom het in Nederland altijd problemen geeft (te veel wissels!). De krant heb ik helaas niet meer, echter het verhaal was wel aardig geschreven. Was het allemaal maar goed bij prorail en ns... Had ik dan namelijk geen problemen
minplus Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Las hem in het ziekenhuis in Groningen. Lag daar en laten liggen voor de volgenden. Maar is pagina 3 van de krant van maandag 21 dec. Even googelen en je hebt hem zo. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 HIER IS DE KRANT rechts op pagina 3
alx Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 De NSReizigers heeft een miljoenenverlies doordat Prorail nalatig is. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Gast Kimble Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Origineel bericht van: Pedro Newbie HIER IS DE KRANT rechts op pagina 3 Bedankt voor het artikel. Maar "Onderhoudsvrije Wissels" en geen materieel meer om wissels van sneeuw te ontdoen is wel bezuinigen op de verkeerde manier. Typisch weer een Nederlands staaltje van verkeerd bezuinigen.
minplus Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Wist niet of ik zo'n pagina mocht plaatsen (ban?), dus maar niet gedaan. In de jaren 60 2 jaar dagelijks met de trein gereisd. Heel af en toe enkele minuutjes vertraging, 1 keer 10 minuten, 1 keer 20 minuten. Kan natuurlijk toeval zijn, maar denk het niet. Een jaar of 3 terug de laatste keer ('s winters) met de trein tussen Emmen en Amersfoort gereisd; tjeemig wat een ramp. In Amersfoort een klein uur achter een paal in de gure wind staan blauwbekken, restauratie en toiletten gesloten (op sommige stations zijn de toiletten gesloten of niet eens aanwezig heb ik gemerkt). De boemel Zwolle-Emmen bleek onverwarmd, een graad of 5 voor mijn gevoel, er was een enorme herrie en je werd door elkaar geschud. Totaal verkleumd aangekomen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Ome Merde Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 inmiddels rijden die gele rakkers weer ? merDe deze ruimte is te huur
Moderator ceesv Geplaatst: 24 december 2009 Moderator Geplaatst: 24 december 2009 Je durft, de dag prijzen, voordat de avond gevallen is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen