Gast djkamoen1 Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Hoi Lex en Hulkman, Voor mij is de oplossing er nog steeds niet. De lijst is wel leeg (all services) maar nu kan ik ze zelf niet meer kijken... Haha nou maar weer verder zoeken. Ik wil ze slechts als ik de parental lock aanzet niet meer zien en niet altijd.. WIE HELPT MIJ... Is de PLI image dan de enige oplossing? Parental lock: kanalen weg Geen Parental Lock= kijken Ik ben wel tevreden over Nabilo zoals deze nu draait namelijk
Gerard 76 Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Volgens mij kun je met dreamset de xxx zenders onder een parental lock zetten. Dan de lijst in je box plaatsen en op je box een pincode activeren. Wanneer je dan op een xxx kanaal schakelt vraagt ie om de pin. Zo gaat het hier ook.
Alex1970 Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Origineel bericht van: Gerard 76 Volgens mij kun je met dreamset de xxx zenders onder een parental lock zetten. Dan de lijst in je box plaatsen en op je box een pincode activeren. Wanneer je dan op een xxx kanaal schakelt vraagt ie om de pin. Zo gaat het hier ook. Dat is niet wat djkamoen1 wil, hij wil als je het kinderslot actief zet dat de zenders niet meer in welke lijst dan ook te zien zijn en dat als-ie het slot uitzet ze weer wel zichtbaar en te bekijken zijn. Ik begrijp dat dat in OpenPLi wel kan? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Gast djkamoen1 Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 hoi lexzie, je hebt gelijk das niet wat ik zoek.. ik citeer de hulk: Is het niet zo dat na openen van het kinderslot deze voor xx-aantal minuten geopend blijft. Deze waarde xx kun je dan instellen in het kinderslot menu. Bij waarde 0 werkt hij zoals we gewent waren. Altans, zo werkt het nu bij Pli-unstable. misschien moet ik dat maar gewoon eens proberen jammer hoor zo een mooie optie was het en die is er niet meer.. ben benieuwd of er nog iemand een idee heeft
mebo870 Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Het is maar een denkpiste maar ik wou het toch even vernoemen, het zou via een omweg kunnen. De zender blijven wel zichtbaar, maar niet te openen tot een bepaald uur. Bij cardsharing bestaat de mogelijkheid om kanalen toegankelijk te maken tussen bepaalde tijdstippen, via het script van de cliënt. Misschien dat een scriptje in de cccam hetzelfde kan realiseren voor de kaart. Voor wat betreft het niet meer zichtbaar maken van de zenders in de normale lijst. Kan je opteren om een apart Bouquet aan te maken met uitsluitend natuurfilmzenders. The key to happiness. Stay away from idiots
Gast djkamoen1 Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 meo dank je voor de info. Ik heb de mogelijkheid via cccaqm maar dat is ook niet wat ik zoek. Ik zoek gewoon een mogelijkheid om de oude situatie te creeeren. Parental lock aan is zenders weg en parental lock uit is natuurzenders terug.. Nog iemand een idee?
Gast djkamoen1 Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Lexzie, ik heb dreamset ook geleden en ik zie dat ik daar wat kan spelen met de lock parameter. Ik heb dit nu in de 500 geprobeerd en ik ga ook even kijken of die zelfde settings werken bij de 800. Ik hoop van wel maar dat ga ik komende dagen zien. Dreamset is in ieder geval een mooi programma. Alle andere opties werken helaas niet.
Gast djkamoen1 Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Hulkman, je geeft aan : Is het niet zo dat na openen van het kinderslot deze voor xx-aantal minuten geopend blijft. Deze waarde xx kun je dan instellen in het kinderslot menu. Bij waarde 0 werkt hij zoals we gewent waren. Altans, zo werkt het nu bij Pli-unstable. Anders, een keertje herstarten wil nog wel eens helpen. Probeer eerst eens gewoon in het kinderslotmenu een kanaal te beveiligen, dat zou ten alle tijden moeten werken. Ik heb de pli geladen maar ik zie geen veranderingen op het kinderslot. De kanalen blijven helaas zichtbaar. Als ik 60 ingeef zie ik niets en bij 0 minuten ook niet helaas... ook na herstart.. kanalen blijven zichtbaar in de all services list helaas... misschien kan iemand mij bijpraten
Littlesat Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 De settings met dvbedit er in zetten... met telnet naar je box gaan en init 4 init 3 typen... Done(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast djkamoen1 Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Little Satt, ik ben heel benieuwd. ga het snel proberen en kom zeker terug met de feedback. Thanks.
Gast djkamoen1 Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 hoi, af en toe snap ik er niets van ik probeer telnet: lijkt ok ik open mijn dreambox 800 Login: root komt de box niet met een password maar met de volgende line: root@dm800 ~ # in plaats van:login Password: daarna kan ik helemaal niets meer, in ieder geval niet wat ik zou willen de door jou opgegeven commando's. wie helpt mij? als ik niet root maar iets anders ingeef doet vraagt hij wel om password. wie helpt mij verder?
Gast djkamoen1 Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 kun je me uitleggen wat init 4 doet. de box loopt namelijk vast lijkt, Ik moet resetten als enige uitweg. dank je init 3 heb ik nog niet eens geprobeerd.
Littlesat Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 init 4 stopt enigma2 en init 3 start het weer. Als je helemaal niets meer krijgt dan kun je meteen init 4 typen. Dan zit er namelijk geen w8woord op je box (kun je instellen met passwd). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast djkamoen1 Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 dank je voor de info. Werkt inderdaag en box reboot netjes weer met init 3. Helaas is er geen koppeling met de parental lock... Ik begrijp niet waarom ze deze mooie feature eruit hebben gehaald bij enoigma 2. Nu mijn probleemoplossing nog. Wie helpt me de xxx zenders uit de allservices te halen met parental lock...Íemand een idee?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen