Funfreak Geplaatst: 19 december 2009 Geplaatst: 19 december 2009 Ik heb een Humax 5400z, waarvan de voeding 100% goed is (was defect, is nu goed, werkt ook in mijn andere Humax goed). De Humax blijft echter dood, op de display als je de schakelaar een paar keer aan/uit doet, zie je heel even de rode/groene led iets oplichten. Waar moet de fout gezocht worden, zijn er bekende problemen buiten de voeding die dit kunnen veroorzaken? Alvast dank voor alle tips en hulp.
columbo Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Dat is op ,afsand moeilijk te zeggen kan ook het front panneel zijn,even uitwisselen.is het wel mogelijk om hem met de de Humax tool box te benaderen?zo ja zet er dan eens een nieuwe zender lijst in,NIET MEER dan 4000 Kanaalen R/TV.
Funfreak Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Geplaatst: 20 december 2009 Front gewisseld, daar zit het niet in.
Gast Kimble Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Heb je er al een nieuwe .hdf file ingezet met de Humax Tool ??? Ben benieuwd of je contact krijgt met de 5400. Bij een Philips 7072 heb ik ook een dergelijk issue mee gehad. Oslink erop en gaan met die handel. Suc6
Funfreak Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Geplaatst: 20 december 2009 Kan dat gewoon serieel? Welke .hdf file heb ik nodig? Het is een 5400z, maar ik weet zo niet meer welke loader erin zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen