Gast Paullo Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 De ontvanger van de stroom halen en dan weer aansluiten doet de zaken voorlopig hier weer werken. Greets.
Johan45 Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Dan zijn de problemen met de software van de epg generator weer opgelost. Ik vind het wel vreemd dat je een harde reset nodig hebt om de EPG weer werkend te krijgen op je decoder. Vult u rustig aan !!!
bird Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Gevonden op de webside van TV Vlaanderen Vraag Ik krijg geen EPG met mijn Philips 7121-8121, hoe komt dit? Antwoord Schakel de ontvanger uit met de “Aan/Uit-knop” van uw afstandsbediening. Druk vier keer op de gele toets en schakel de ontvanger vervolgens terug aan met de “Aan/Uit-Knop”. Bij mij werkt het op een 7121 Groeten, Bird VU+ Duo 4K en VU+ solo2
jacobus Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Dit trucje zou alleen werken op de 8121. Op de 7121 moet je de stekker uittrekken, toets "links" indrukken en vasthouden terwijl je de stekker weer insteekt, toets vasthouden (20 sec) tot melding "init" verschijnt. De truc met de gele toets werkt bij mij in ieder geval niet op de 7121. In ieder geval gebeurt er niets. (ontvanger gaat gewoon weer aan, geen "init" op het schermpje.
mereltje Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Als je dit vandaag doet moet het morgen ook weer ,dus een oplossing van (lik me vessie) en daar moet CD iets aan doen. Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen