tolwan Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Hallo , Als ik naar HD kanalen kijkt krijg ik ineens Groen Beeld , na de stekker er uit gehaald te hebben , gaat het voor 5 min weer goed daarna weer Groen beeld . Zou dit aan een driver liggen of ??? Ik heb de nieuwe PLI erin zitten Wie weet raad Alvast Bedankt
Littlesat Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Multiboot?, welke PLi (Open?), Welke skin? Hoe geflashed? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
michel130 Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 op scart ook het zelfde probleem? Misschien kan de tv niet overweg met hdmi. Probeer eens ergens anders. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
maja Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Origineel bericht van: tolwan Hallo , Als ik naar HD kanalen kijkt krijg ik ineens Groen Beeld , na de stekker er uit gehaald te hebben , gaat het voor 5 min weer goed daarna weer Groen beeld . Zou dit aan een driver liggen of ??? Ik heb de nieuwe PLI erin zitten Wie weet raad Alvast Bedankt Welke kabel gebruik je HDMI of Scart of iets anders?
tolwan Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Geplaatst: 21 december 2009 Hoi , Neen het heeft niets met de kabel te maken , hij doet het zowel op HDMI als op SCART , hij mag terug naar de importeur Zelfs met de orginele image doet die dat ( Probleem komt als die warm wordt ) Bedankt voor jullie info
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen