Puch Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Voor de autoliefhebbers >>>klik<<< iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Ome Merde Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 daar tipt mijn peu206sw niet aan merDe deze ruimte is te huur
Gast hummiesat Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Die kost dan ook wat minder dan die opgebokte Volkswagen. Op zich niet zo raar dat die wint. Zou belachelijk zijn met zoveel zinloos vermogen aan boord. Maar de McLaren doet het ondanks dat het een "oudje" is helemaal niet slecht. Zo groot is het verschil nou ook weer niet.
Ome Merde Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 1001pk merDe deze ruimte is te huur
Golfdiesel Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 De pk gewichts verhouding van de Veyron is 2,08kg per pk. Bij de McLaren is het 1,79kg per pk. Dus qua acceleratie is de McLaren inderdaad sneller en dat zie je ook. Pas als de luchtweerstand grote parten gaat spelen komt de Bugatti er voorbij. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast Kimble Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Kom ik aan met mijn 6,15 KG/PK..... ligt wel als een blok op de weg.
Golfdiesel Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Origineel bericht van: Kimble Kom ik aan met mijn 6,15 KG/PK..... ligt wel als een blok op de weg. Ach bij mijn auto moet elke pk meer dan 12kg meeslepen Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast hagar Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Ik dacht dat nu de koenigsegg de snelste was.
Gast hummiesat Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Dat hebben ze nog niet kunnen bewijzen wegens gebrek aan circuits waar die hoge snelheden gereden kunnen worden. Althans, dat is wat ik onlangs ergens las. En het frustrerende voor hen is dat het circuit waar het wel kan in handen is van Volkswagen.
Puch Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 De Duitse autobahn is toch één groot circuit :D iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast hummiesat Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Ach, die Koenigsegg heeft qua uiterlijk alleen al mijn voorkeur.
Golfdiesel Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Origineel bericht van: hummiesat Dat hebben ze nog niet kunnen bewijzen wegens gebrek aan circuits waar die hoge snelheden gereden kunnen worden. Althans, dat is wat ik onlangs ergens las. En het frustrerende voor hen is dat het circuit waar het wel kan in handen is van Volkswagen. Precies en VW denkt er niet aan om Koenigsegg toe te laten op hun circuit... Het circuit van Nardo is niet lang genoeg blijkbaar. Dus de Bonneville saltflats zouden nog een optie kunnen zijn of een afgezet stuk Duitse snelweg o.i.d. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast skystar Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Kan ik ook niet aan tippen maar wel 3 zitplaatsen voorin whahahahaha. http://i56.photobucket.com/albums/g165/judithschulte/Matra%20Murena/PICT0281.jpg Martin
Gast Jim REA Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: skystar Kan ik ook niet aan tippen maar wel 3 zitplaatsen voorin whahahahaha.http://i56.photobucket.com/albums/g165/judithschulte/Matra%20Murena/PICT0281.jpg Martin En een simca 1307 motor achterin. 4 carb's (2 dubbele) erop, heb nog zo een setje in de schuur liggen. Ik paste alleen niet achter het stuur.
Gast skystar Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 ja is nog een wens van me 2 dubbele carbs incl inlaatspruitstuk. Martin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen