Golfdiesel Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: Golfdiesel Nou, h264 afspelen op een DM7025+? Gaat niet lukken. Owja oeps, de dm7025 is een obsoleet apparaat (zoekt nu dekking... ;-)) Dan wordt het een transport stream met mpeg 2 video en mp2 audio. Jij maakt vrienden... Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Digipaps Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 Nou, ik heb van alles geprobeerd maar krijg mijn PC niet te zien vanaf de 7025 met vLC.....ik weet het niet meer.. Ben benieuwd of er iemand is met een 7025 die zijn configuratie even wil neerzetten...? Zou erg fijn zijn.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Reggie Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst door: jubke Onderwerp: Re: [DM7025+] AVI afspelen op 7025 kan dat? He Reggie,is dit probleem al eens opgelost? Ik heb een dm8000 en ik heb hetzelfde probleem als jij destijds. Groet Jo Nope, heb het opgegeven!! heb alle firewalls uitstaan etc etc, maar nooit verbinding. heb het ook op mijn 7025 geprobeerd, maar ook niks!!
Reggie Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 nou, eindelijk...... Heb gisteren open pli op mn dreambox gezet, en met precies dezelfde settings als voorheen werkt het nu wel meteen..... Voor al diegene die hetzelfde probleem hadden is open pli misschien de oplossing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen