Moderator ceesv Geplaatst: 25 december 2009 Moderator Geplaatst: 25 december 2009 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jacksparrow Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Alfons Verbiest Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Origineel bericht van: robkds Ik had hier ook geen beeld op RTL4HD sinds gistermiddag. Gistermorgen had ik nog wel beeld. Zojuist heb ik een heractivatie aangevraagd en nu doet RTL4HD het weer. Ik heb settopbox en HD pakket. Gistermorgen was RTL4 HD FTA. Dus dat klopt wel dat je hem toen had. Maar goed, je hebt hem nu ook weer en daar gaat het om.
CB1 Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Citaat: Origineel bericht van: Murdock Geen posts over WAN sharing! Origineel bericht van: Codx Waar hebben wij het hier over WAN sharing?? Origineel bericht van: ceasarw Hier ook een probleem met rtl4 als ik seca händle op 3 minimum downhops op 1 heb ik beeld op RTL4 maar mis de duitse sky zenders??? zet ik seca händle uit dan weer beeld op Sky de ceasar Ik denk dat het om dit stukje gaat. Gr Cb1
picaan Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Kijk, ik ben natuurlijk niet helemaal gek. Ik heb een abbonement op hd en cccam 2.13. Alle hd zenders doen het, behalve rtl4 hd. Ik heb echt al van alles geprobeerd, maar geen succes.
Harley Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Hier net zo, alles werkt. Behalve RTL4HD. Op de dream met cccam. Van de week nog af en toe beeld, met om de 10 minuten freezes. De reelbox AVG al beeld vanaf het begin. Dus zal wel een cccam probleempje zijn. VU+ Duo2 - PrismCube
HJS Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Hier werk ook alles behalve RTL4 HD gemini 4.5 en cccam 2.0.11 heb de p lijn ook al bewerkt om de canal digitaal kaart voorrang te geven op de tv vlaanderen kaart, maar ook dat werkt niet. het enige wat wel werkt is als ik de tv vlaanderen kaart geheel uit de ontvanger haal. VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Gast calculator Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Is er al teletekst op RTL4 HD?
Gast aart44 Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Origineel bericht van: calculator Is er al teletekst op RTL4 HD? Als je nu zelf een abo neemt hoef je niet elke keer zulke dingen te vragen. En ja je denkt dat ze de kerstdagen werken bij CDS volgens mij moet de zender dat meesturen anders geen teletekst.
Harley Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Nou, ik heb beeld op de dream. Wel een openbaring die zwarte balken aan de zijkant VU+ Duo2 - PrismCube
Littlesat Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Maak van die P-regel dan eens een I regel maar dan ipv beginnen met 100:6a, 100:6c Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
danny38 Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Origineel bericht van: HJS Hier werk ook alles behalve RTL4 HD gemini 4.5 en cccam 2.0.11 heb de p lijn ook al bewerkt om de canal digitaal kaart voorrang te geven op de tv vlaanderen kaart, maar ook dat werkt niet. het enige wat wel werkt is als ik de tv vlaanderen kaart geheel uit de ontvanger haal. cccam 2.1.3 inzetten en dan je rtl 4 hd wel hebben
Harley Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Origineel bericht van: danny38 cccam 2.1.3 inzetten en dan je rtl 4 hd wel hebben Maakt hier geen verschil hoor VU+ Duo2 - PrismCube
Gast calculator Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: calculator Is er al teletekst op RTL4 HD? Als je nu zelf een abo neemt hoef je niet elke keer zulke dingen te vragen. En ja je denkt dat ze de kerstdagen werken bij CDS volgens mij moet de zender dat meesturen anders geen teletekst. Hallo Aart, ik mag hoop ik zelf wel bepalen wat ik vraag? Waar bemoei je je mee!. Ik stel toch ook geen voorwaarden aan jou, voordat je hier bepaalde vragen mag stellen? Heb jij nooit interesse in hoe dingen bij andere mensen verlopen, ook al heb je het zelf niet? Dan kijk je echt niet verder dan je eigen tuinhekje. Laat de mensen hier op het forum toch eens wat meer in hun waarde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen