Gast jan500 Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Net even Oprah gekeken ziet best goed uit(kan ook aan haar liggen).
iRuud Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Origineel bericht van: jan500 Net even Oprah gekeken ziet best goed uit(kan ook aan haar liggen). Was benieuwd of de source SD of HD was. In begin stond ergens: Also available in HD
Gast hurbie Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Ik kijk met een maxdigitaal firm 1.19p en werkt als het hoord dus beeld!!!!
mark243 Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 hier met een IPBOX 9000 HD ook beeld Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird
rai Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 Wat me opvalt aan de upscaling is dat deze bij NederlandHD wel goed is. Je ziet duidelijk de kartels rond de letters. B.v. op dit moment bij het journaal. Als er een text in beeld komt is deze niet echt scherp. Bij NederlandHD dus wel. Denk dan ook dat het niet aan Canal Digitaal ligt, maar aan RTL4 HD zelf. Nog iets: Het beeld van RTL4 HD loopt zo'n 10 seconden achter de SD versie aan. Dus snel zappen tussen de kanalen om het verschil te zien, is op deze manier wel goed te doen. Nu het kanaal nog toevoegen aan het basis pakket, net als NederlandHD. Vandaar dus ook dat een aantal personen hier geen beeld hebben, want het zit niet in hun pakket. Zelfde pakket als waar Discovery HD, etc in zit.
danny38 Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Discovery HD heb ik wel .maar geen rtl 4 hd raar
HJS Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 kijk dat probleem heb ik dus ook, alle hd zenders op die transponder doen het behalve RTL4 HD terwijl i het vanochtend nog tot 09:07 deed. VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2009 Moderator Geplaatst: 22 december 2009 Heb je een abonnement in België, of in Nederland? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rai Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 Wat me ook opvalt is dat de EPG alleen de now-next weergeeft op een DM800. ALs ik op single EPG druk krijg ik niet eens de eerste 2 regels. Is gewoon leeg dus. Inderdaad ook geen teletext. Ach, zal allemaal nog wel goed komen.
HJS Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 oh sorry was ik vergeten te vermelden, heb het top pakket+hd van canal digitaal VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2009 Moderator Geplaatst: 22 december 2009 Het was eigenlijk een vraag aan Danny uit Gent. Maar probeeer eens RTL HD en eventueel Melody Zen te wissen in je zenderlijst en daarna de transponder opnieuw in te lezen. Verder kan je proberen, je smartkaart even uit de ontvanger te nemen, en die daarna weer terug te steken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
danny38 Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 ja ik heb een kaart op een nederlandse adres met top en hd . want de rest heb ik alleen rtl 4 hd niet
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2009 Moderator Geplaatst: 22 december 2009 Dan voor jou hetzelfde advies als hierboven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast calculator Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: Dennis DaMenaCe Hey dames, door constant dit soort persoonlijke opmerkingen te plaatsen wordt het weer erg off-topic en gaat deze weer dicht. Erg jammer. 1 persoontje gedraagt zich dusdanig in diverse topics dat dit persoonlijke reactie's uitlokt. Vanwege dit gedrag (de vermoorde onschuld uithangen terwijl hij het bloed onder velen's nagels vandaan haalt) is die persoon al van diverse forums gebanned. Zelfs hier op Sat4all maar is onder een andere naam teruggekeerd. Zonder namen te noemen hoop ik dat de persoon inziet dat hij weer aardig in het rode gebied bezig is en snel tot inkeer komt. Vind je niet dat je je als een kleuter aanstelt, Apple? Onder wiens nagels haal ik bloed vandaan? Ik verkondig gewoon mijn mening, zoals iedereen dat hier mag. Het is maar een mening, maak je niet zo druk joh. Als ik me net zo druk zou maken over de meningen van mensen op forums waar ik het niet mee eens ben, zou ik dagwerk hebben. Omdat ik niet wil betalen voor HD en jij wel, haal ik bloed onder nagels vandaan? Het lijkt wel kleuterschool zo langzamerhand. Hoe laag wil je nog zakken door de mening van een ander niet te respecteren maar daarvoor in de plaats deze persoon zwart te maken? Valt het je niet op ik nooit mensen beledig of zwartmaak, ongeacht wat hun mening ook is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen