Ga naar inhoud

[Satelliet] Canal Digitaal: Voor de kerst RTL4 in HD.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je moet het ene basispakket niet vergelijken met het andere. Omdat het hetzelfde naampje heeft wil nog niet zeggen dat de content hetzelfde is!

Een CDS basispakket+HD is kwa prijs vrijwel even duur als het basispakket bij de gemiddelde kabelaar. Maargoed, zoals ik al zei, je kunt ze op die manier niet vergelijken. Elk pakket heeft zijn plussen en minnen...

Je kiest gewoon het platform en het pakket wat het beste bij jouw persoonlijke wensen past!

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

• Reacties 258
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: Polleke2
Dan wordt het tijd dat cd ballen laat zien en helemaal geen commercielen doorgeeft.

Helemaal geen commerciele kanalen meer doorgeven? Dan blijft er alleen maar een handje vol publieke kanalen over in het kanalen aanbod van CanalDigitaal. Denk je soms dat CanalDigitaal een stichting zonder winst oogmerk is? Echt een briljant idee voor een bedrijf als CanalDigitaal om zich in één keer te ontdoen van het gros van hun klanten.
Gast calculator
Geplaatst:

Al met al spannende tijden.

Ik ben benieuwd hoeveel Canal Digitaal abonnees een HD abonnement neemt.

Wel vind ik dat Canal Digitaal met een oplossing moet komen, zodat je het HD pakket op meerdere toestellen in je huis kan zien, zonder dat je weer het volledige abonnementsgeld moet betalen. Ook sommige kabelaars hebben daarvoor nog geen oplossing. HD wordt gewoon standaard in de toekomst.

Bij Cahia, CAI Albrandswaard, KabeltvKrimpen en Deltakabel kan je geen enkel aanvullend digitaal pakket zien op meerdere toestellen, tenzij je weer de volle abonnementsprijs betaalt. Bij UPC bestaat daar volgens mij ook nog geen oplossing voor.

Een situatie die de acceptatie van digitale televisie niet bepaald bevordert.

Gast calculator
Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: calculator

Wel vind ik dat Canal Digitaal met een oplossing moet komen, zodat je het HD pakket op meerdere toestellen in je huis kan zien, zonder dat je weer het volledige abonnementsgeld moet betalen. Ook sommige kabelaars hebben daarvoor nog geen oplossing. HD wordt gewoon standaard in de toekomst.

Bij Cahia, CAI Albrandswaard, KabeltvKrimpen en Deltakabel kan je geen enkel aanvullend digitaal pakket zien op meerdere toestellen, tenzij je weer de volle abonnementsprijs betaalt. Bij UPC bestaat daar volgens mij ook nog geen oplossing voor.

Wat klets je nu toch weer, bij Ziggo heb je op alle drie de kaarten zonder extra kosten het hd pakket als deze al op de hoofdkaart zit laugh

Sjaak, lees je wel goed?

Noem ik Ziggo in het rijtje van aanbieders waarbij dat niet goed geregeld is?
Gast calculator
Geplaatst:

UPC is volgens mij geen kleine speler. Deltakabel is kleiner maar bedient wel heel Zeeland.

Ziggo laat ik buiten beschouwing omdat het op meerdere smartcards kijken van je pakket daar wel goed geregeld is.

Ik kwam juist met voorbeeld waarbij dat ook nog niet goed geregeld is.

Wel goed lezen hoor voordat je iemand beschuldigt van iets hier. Alleen de toonzetting naar een medeforumlid van "wat klets je nou weer" vind ik niet bepaald constructief.

Jij wel, Sjaak?

Zelfs al heb je in dit geval ongelijk met je kritiek op mij, dan nog roep ik dat niet naar jou.

Is toch nergens voor nodig? Gewoon de dialoog aan blijven gaan met elkaar zonder met modder te gooien.

Maakt het echt allemaal veel gezelliger hoor.

Geplaatst:
Origineel bericht van: calculator

Iedere keer begin je weer over de kabel !!!

Vervuil nu deze topics niet steeds en begin een topic voor jezelf in dvb-c

Dank je wel
Graag weer on topic

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:

calculator

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

Koot en de Bie hadden daar een mooie term voor:

vierkante millimeter zeiken

Geplaatst:

CanalDigitaal heeft RTL4HD voor de kerst. Bij de kabelaars is de enige die dat kan zeggen CaiWay. Dat is een feit. Ergens heeft CDS nu dus wel een voorsprong. GAAAAAAP ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast calculator
Geplaatst:

Littlesat, oppassen hoor.

Je haalt de kabel er nu bij!

Blijkbaar haal je dan bij sommigen het bloed onder de nagels vandaan tired

Maar even serieus nu:

Sjaak, ik zou niet weten waarom ik het bloed onder je nagels vandaan haal. Ik vind mijn aanvulling op RTL HD, dat er een oplossing moet komen om deze zender te kunnen zien op alle smartcards beslist niet offtopic. Ik kom zelfs met voorbeelden aan waar dat ook niet goed geregeld is, juist om de indruk weg te nemen dat ik alleen Canal Digitaal daarop aanspreek. En dan nog is het niet goed?

Ik haal de kabelaars die het wel goed geregeld hebben er ook niet bij(Ziggo en Caiway) , omdat ik al zo hier en daar beschuldigd wordt van een kabellobby (grote onzin). Maar dan nog is het niet goed?

Zie je nou zelf niet hoe onzinnig jouw verwijt naar mij is?

Ik vind het juist een basisvoorwaarde om probleemloos te kunnen kijken. Dus gebruik dat niet als excuus van jouw onrechtmatig betichten.

Zo kan ik er ook nog wel tien verzinnen.

Geplaatst:
Littlesat, oppassen hoor.

Je haalt de kabel er nu bij!

Blijkbaar haal je dan bij sommigen het bloed onder de nagels vandaan tired

Valt mij nog mee dat het rekenmachientje nog niet een gele kaart heeft gekregen,volgens mij is Ome Merde met vac,anders had je allang een Oranjekaart en dan niet die van CD gehad. wink

Echt vrienden maken moet je toch op een andere manier doen lijk mij,maargoed de tijd zal het je (misschien) leren.

The birdman has left the building

Geplaatst:

Wat voor gezag is me dat hier aan het worden om ziek van te worden. sick

Wordt het geen tijd dat de moderateurs ingrijpen.

Geplaatst:

Over RTL4HD

Hier is hij nu FTA, logo ziet er bij mij op mijn nieuwe 117cm plasma panasonic vierra toch niet zo goed uit (er staat ook niet HD naast het logo). Ik gebruik een dm800.

Het beeld is wazig. Ik krijg eerlijk gezegd beter beeld op mijn directvHD slingbox stream. Dat is pas strak beeld.

Maar goed, het is al een poging en wie weet wat de toekomst brengt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen