HJS Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 oh! nu FTA, hopelijk sleutelen ze nog wat aan de codering, want samen met mijn tv vlaanderen kaart in de server, krijg ik rtl4 hd niet aan de praat. VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
opie Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Helemaal eens! Stop dit ge............ gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
opie Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Is inderdaad nu FTA!! Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Gast calculator Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: patje7of9 Wat voor gezag is me dat hier aan het worden om ziek van te worden. Wordt het geen tijd dat de moderateurs ingrijpen. Waarover moeten moderators ingrijpen? Ik denk dat hier meer forumleden ongefundeerd dingen over anderen roepen dan dat ik onwaarheden zeg. Inhoudelijk gaat er niemand in op wat ik Sjaak verwijt dat hij de plank totaal misslaat met zijn kritiek. Probeer gewoon eens te lezen wat iemand schrijft alvorens te brullen. En ga in op de inhoud. Alleen maar tetteren dat een moderator moet ingrijpen, maar je zegt niet erbij waarom, is geen kunst. Kijk eens naar je eigen bijdrage, voordat je naar een ander wijst.
jacksparrow Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Calculator even helemaal los van de inhoud van je posts: Vindt je nu dat je, gezien de reacties welke JIJ uitlokt, goed bezig bent? Meer dan 10 mensen geven aan je continue herhaling van je mening (welke je uiteraard mag hebben) gewoon zat te zijn. We weten nu hoe je erover denkt, dus kun je aub stoppen met deze plaat grijs te draaien. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Gerard 76 Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Zoals veel andere sat4allers voor mij al constateerden, "je haal het bloed onder de nagels vandaan" met je off-topic reacties. Ik stop van nu af dan ook maar met reacties op jouw postings voordat ik het aan mijn hart krijg, je hebt echt een plaat voor je hoofd. - - - - - - - - - - - - - - - *** Je negeert dit lid *** Verander de berichtenweergave - - - - - - - - - - - - - - - Dit werkt prima!
Murdock Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 En nu is het klaar. Ik heb al eerder aangegeven dat we niet openbaar in topics gaan lopen ruziën met elkaar! Nu on-topic, of anders worden er passende maatregelen getroffen. Dit geld voor iedereen! Ben je het er niet mee eens, dan waarschuw je maar een moderator! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
jellesbode Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Nu nog de meerdaagse EPG en teletekst. Dan is dat ook weer klaar. VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
rai Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Geplaatst: 23 december 2009 En ook nog bij RTL4 zelf een betere titel generator. Bij de publieken zijn namelijk de texten wel altijd in HD, ondanks dat een programma geupscaled wordt.
satfanaat Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Is dit bij RTL4HD niet het geval dan?
iRuud Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: rai En ook nog bij RTL4 zelf een betere titel generator. Bij de publieken zijn namelijk de texten wel altijd in HD, ondanks dat een programma geupscaled wordt. ondertiteling van SD en HD versies zijn verschillend. Van mij mogen ze trouwens de ingebrande subs vervangen door DVB subs die aan of uit kunt zetten.
picaan Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Ik heb al vanaf het begin geen beeld op rtl4 hd met mijn dreambox 8000
Littlesat Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 En dat terwijl ik voor het laatste keek deze zender zelfs FTA was... En zover ik kon zien waren de ondertitels op RTL-HD in HD terwijl de achtergrond geupscaled werd... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
jacobus Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Citaat: Nu nog de meerdaagse EPG Beetje off-topic, maar ik wil toch reageren: Ik heb gelezen dat CD problemen heeft gehad met de software van de EPG generator. Dus dat er geen EPG beschikbaar was, lag aan CD zelf. (Ze schijnen zelfs 3 versies te hebben.) Nu zou alles weer moeten werken, maar bv mijn philips werkte niet. Hij haalde de data niet binnen. Ik heb dit kunnen oplossen met een fabrieks-reset van het apparaat. Helaas heb ik dit de afgelopen week al 2 keer moeten doen, maar momenteel werkt de guide in ieder geval.
mr_rolin Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Ook hier nog steeds geen RTL4HD op de DM-8000, behalve vanmiddag toen ze fta waren. Alle andere HD-kanalen op dezelfde transponder werken wel. Dit alles met CCcam 2.1.3. Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen