Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dear Ushtar,

As we discussed a couple of weeks ago the problem with the strong 4375 and not receiving any nagravision you answered that problem is with strong can only handle 4 ids. I mailed with strong obut a revision of the firmware as you mentioned but sorry no answer came from strong factories.

You said that perhaps you build a tool so users can change the files easily so they wil work on strong to are you still working on this or wil this problem not be solved annymore an is it faster if i change my strong for a ..... if i wanna see Nagra ?

Regards,

Patrick

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Ik heb hier de 4 juni 2002 firmware en hierin ondersteunt die 5 coderingssystemen waaronder NAGRA. Op de strong site is deze niet te vinden. (krenterig die jongens van Strong)

Hier op mijn 4375 werkt NAGRA. Gooi ff een PM. met je email adres dan stuur ik de nw. firmware op.

Geplaatst:

Je hebt P.M. bedankt vriend !

To Ushtar, it seems that there is a new firmware from strong when i receive it i wil test it and then the problem is solved.

Patrick.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

StanleyBob

Je hebt email.

Alvast bedankt Maring

Geplaatst:

Gaarne zou ik ook deze software voor de Strong 4375 willen ontvangen heb n.l. ook nogal wat problemen met MM met name alle kanalen op 12.344Mhz blijven zwart,

rest werkt redelijk goed.

Geplaatst:

Voor al die strong bezitters die graag de nieuwe firmware willen hebben voor de 4375 kijk in de strong topic want daar zet ik deze discussie voort voordat de moderator ingrijpt omdat het niet meer over CAMS gaat, ook zal ik daar de firmware als bijlage posten !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen