Ga naar inhoud


onvriendelijkheid


Gast

Aanbevolen berichten


Ik denk nadat eenieder stof tot nadenken heeft gehad (zonder mijn bedoeling iemand te beledigen). Wij kunnen allemaal van elkaar leren en dat is wat ik ook graag doe. Vriendelijkheid kost niets, hulp voor die dit zoekt is dit forum (denk ik) de goede oplossing. Voor de Vakmannen onder de leden, wij leren graag van jullie maar geef ons ook de kans! Misschien kunnen wij in de toekomst de beginner met onze ervaring van dienst zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duwgati, kun je niet, net al bij 'Belangrijk Seca-2 Nieuws' een aparte thread maken voor 'Domme Vragen'? Domme vragen mogen dan alleen in dat forum worden geplaatst.

 

Succes, Sparrow.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor één keer ga ik mij onthouden van elk commentaar daar ik reeds meerdere malen op zo'n onderwerp antwoorde,en er van de gevorderde toch weinig begrip is

Maar beste vrienden,beginners ik blijf helpen hoe beperkt mijn kennis ook is.

Groetjes van ***ongewenste_url***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor skyisthelimit, maar ik vind je nu een beetje een zeikert worden. Dat is niet bedoeld om je te beledigen maar je dramd ondanks een verwijzing naar oudere berichten over dit onderwerp gewoon door.

Ga zelfs eens een board als sat4all runnen waar je iedere keer weer geconfronteerd wordt met letterlijk deze vragen:

 

Lid: Hutsekluts

Aantal berichten 1

 

1e bericht: Wie kan mij de files sturen voor de goldcard voor gratis naar canal+ te kijken?

email: hutsekluts@hotmail.com

 

--

 

Daar ga ik van over mijn nek! Beginner of niet!!

 

Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit laatste bericht kreeg ik een PM van skyisthelimit en mijn antwoord daarop wil ik voor de volledigheid en ter afsluiting van deze en soortgelijke threads ook even online plaatsen:

--

Ik wordt een beetje kribbig van dit soort threads, omdat ze al 80 keer aan bod zijn geweest en onze instelling wat dat betreft niet veranderd.

Een beginner die zich positief opstelt, eerst de moeite neemt om te lezen en daarna volgens de regels zijn vragen stelt hebben wij NOOIT moeite mee en krijgt ALTIJD netjes antwoord.

 

Groetuh,

 

Tox.

--

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...