Woaghalz Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Hoi allemaal, Ik zit met het volgende, Ik heb op de tv een dvd speler, wii en de satontvanger aangesloten, Nu wil ik ook een beamer in de kamer hangen waar ik deze apparaten ook op af kan spelen, hoe los ik dit op met betrekking tot de aansluiting naar de beamer toe. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Tonskidutch Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 scart switch met meerdere ingangen en twee uitgangen en wat extra kabels, misschien zelfs verloopkabels naar een ander stekkertype.. in verband met die beamer ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Woaghalz Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 Ik wou vanaf de beamer een component kabel trekken, geluid loopt via de surroundset. die switche's waar kun je die het beste kopen. Langzaam begin ik het te snappen
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2009 Moderator Geplaatst: 22 december 2009 Dat met die component kabel gaat alleen, wanneer al je bronnen ook component uitgeven. Kramer (electronics) is een merknaam van (professionele) switches. Een andere mogelijkheid is een AV receiver te gebruiken, met ingebouwde video switcher. De grotere merken hebben allemaal wel een betaalbaar type in hun assortiment. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Woaghalz Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Geplaatst: 22 december 2009 Oke, Maar wat raden jullie aan om te gebruiken / te nemen. Langzaam begin ik het te snappen
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2009 Moderator Geplaatst: 22 december 2009 De av-receiver heeft het voordeel, dat die eenvoudig te bedienen is, en dat beeld en geluid samen geschakeld worden. Verder beperkt het de hoeveelheid kabels en kastjes. Het eindresultaat bij een losse av-schakelaar is hetzelfde. Kortom, je zult voor jezelf een afweging moeten maken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 niet alle AV-receivers hebben component uit toevallig zag ik die Onkyo TX sr577 tweedehands, die heeft dat bijvoorbeeld wel maar het is zeker even goed kijken wat je allemaal wilt aansluiten en doorkoppelen scart <> scart scart <> component component <> component HDMI <> HDMI scart <> s-video en zo voort vooral ook als er upscaling moet plaatsvinden is die receiver keuze erg belangrijk wegens kwaliteit en vaak mis je net die éne digitale ingang spdif / coax maar je hebt toch al een surroundsetje? ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Woaghalz Geplaatst: 26 december 2009 Auteur Geplaatst: 26 december 2009 Straal vergeten, ik heb hier dus een harmann kardon avr235 nu heb ik op de achterkant gekeken en zie daar dus ook diverse aansluitingen op staan. Maar nu komt de vraag waar sluit ik wat op aan. PAtrick Langzaam begin ik het te snappen
winwiz Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 RTFM ?? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Woaghalz Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Geplaatst: 30 december 2009 Topic kan opslot, Ik heb de RTFM gelzen en alles werkt nu perfect. Langzaam begin ik het te snappen
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2009 Geplaatst: 31 december 2009 nou ja op slot? je hebt wel verteld dat het opgelost is maar niet helemaal uitgelegd HOE toch met de harmon kardon??? of switch fijne jaarwisseling Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Woaghalz Geplaatst: 6 januari 2010 Auteur Geplaatst: 6 januari 2010 Oke, Hoe heb ik het gedaan, Ik heb alles via de harman aangesloten en dat werkt super.(Handleiding was wel even zweten) En moest ewr diverse kabels bij hebben. Maar nu wou mijn zwager dit ook hebben, alleen die heeft geen avr reciever en daar hebben we het met een scart switch gedaan. Zou goed moeten werken maar nee, ik krijg het uitgangs signaal van de dreambox niet goed, sluit ik de dreambox echter rechtstreeks op de tv aan dan is er geen probleem. Sluit ik hem weer via de switch aan dan is het beeld donker en groenig/zwart??? voor de rest werkt het geheel bij hem prima. Wat zou dit kunnen zijn. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Gast hellohelloagain Geplaatst: 7 januari 2010 Geplaatst: 7 januari 2010 Hefft zo'n lamp in een beamer niet een beperkte levensduur?
winwiz Geplaatst: 7 januari 2010 Geplaatst: 7 januari 2010 Origineel bericht van: hellohelloagain Hefft zo'n lamp in een beamer niet een beperkte levensduur? ja wat denk je dan.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen