Nekafnut Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Geplaatst: 25 december 2009 Probeer eens wat bij mij lukte, 2 x op de video knop drukken , en daarna verwijzen naar het goede path suc6 Dreambox 800 HD met een Wavefrontier 55 CM Astra 1, Hotbird ,Astra 2, Astra 3
robbedoeske Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 2x video toets en dan niet in de map gaan maar er gewoon met de cursor op en opslaan.
Boerenjong Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 Ja heb dat geprobeerd. Maar hij staat op default als het ware De map :media/hdd/movie Bij mij moet dat pad worden: media/sdb1/movie Dus hoe krijg ik hem daar gerrit
volvotje Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Met DCC 2.96 moet je eerst via ftp de volgende map verwijderen, die staat onder /hdd de map /media anders komt er een fout melding. dan DCC 2.96 omschakelen naar de modus Telnet en daar het volgende ingeven zoals het hier staat. ln -s /media/sda1 /media/hdd Let op de l is geen grote i maar een kleine L, dus geen hoofdletters Op deze wijze werkt een externe hd met de dreambox 7025 misschien ook bij jou box ik had hier al een topic van. s6
Boerenjong Geplaatst: 27 december 2009 Geplaatst: 27 december 2009 Dank je wel voor de tips. Door jullie raad op te volgen is het mij gelukt OOk de recording path aangepoast Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen