Gast gladys Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Op rechtennieuws http://rechtennieuws.nl/26548/persoonlijke-gegevens-uit-domeinnaamregister-sidn.html zag ik een aankondiging dat openbare toegankelijkheid van wie er achter een .nl domeinnaam zit per 12-1-2010 niet meer publiekelijk mogelijk is. Op sidn.nl bij Whois even domeinnaam.nl ingeven. Als de domeinnaam actief is dan Uitgebreid kiezen en ziedaar. We zijn allemaal wel eens nieuwsgierig?
pukje Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Een domper voor de veiligheid ,als ik bij een webwinkel iets koop kijk ik altijd eerst wie achter het domain zit. Als ik iets koop kijk ik naar de volgende dingen 1.houder domainnaam 2.adres op site 3.telnr die op site staat 4.e-mail adres. Als die gegevens niet overeen komen klik ik direct de site weg
exciter Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Weet je wat een domper voor de veiligheid is? Domeinhouder publiekelijk showen met naam en toenaam en adres ook nog. Ik als beheerder van een forum heb al een keer een boze lid aan de deur gehad, want hij was, natuurlijk ten onrechte, zoals ze allemaal zijn, gebanned. Nou, daar sta je dus niet op te wachten! TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
pukje Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Je hebt gelijk dat is de andere kant van de medaile Laat het dan aan de registrant over of de gegevens openbaar zijn of niet. Een forum wil liever anoniem zijn ,een eerlijke webwinkel geeft graag openheid van zaken (zoals ook bij de kvk)
Ron Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Goh en iedereen zich maar afvragen waarom Toxic[Q] zijn identiteit nooit prijs wilde geven Tegenwoordig is alleen al een verkeerde blik toch al goed voor een mes tussen je ribben?
Codx Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Voor zover ik weet kun je als eigenaar je eigen gegevens verwijderen uit de whois. Dat heb ik dus ook gedaan. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
pukje Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: _Ron Goh en iedereen zich maar afvragen waarom Toxic[Q] zijn identiteit nooit prijs wilde geven Tegenwoordig is alleen al een verkeerde blik toch al goed voor een mes tussen je ribben? Ron klopt fatsoen is ver te zoeken ,toen ik nog in NL woonde hebben ze me in 3 jaar tijd 3 keer de auto gestolen en twee keer alle banden kapot gestoken. Dit was ook een van de redenen dat ik in een klein dorp in belgie ben gaan wonen ,hier nog niets gebeurd. brussel antwerpen enz zal natuurlijk ook weer anders zijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen