Gast DreamSat06 Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Er is weer een update. http://www.***ongewenste_url***/ , onder "Downloads".
Optimist Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Dank je wel! Fijn dat de lijst zo up-to-date gehouden wordt! 2x DM800 Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East Visiosat 80cm 7.0 East
brugsewitte Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Ik zou deze lijst ook wel eens willen proberen,ik krijg het winrar bestand wel geopend ,maar als ik het dan wil openen met dreamboxedit of met opendbedit komt er het volgende op staan 'd3' is not a valid integer value for the field 'ftvServType' wat doe ik mis of wat is er mis ??
Satgeert Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 HIER OOK HET ZELFDE DUS DEZE IS NIET GOED MVG:Satgeert
Gast DreamSat06 Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Origineel bericht van: Satgeert HIER OOK HET ZELFDE DUS DEZE IS NIET GOED MVG:Satgeert Samen eens kijken wat het probleem is? 1) welke lijst gebruik je ? De Enigma1 of de Enigma 2? 2) Gebruik jij ook DreamboxEdit of OpendbEdit? Of gebruik je DreamSet? Probeer het anders eens met DreamSet(=FreeWare), want daarmee heb ik geen enkel probleem om deze lijst in mijn DM800 te zetten. Met Dreamboxedit of OpendbEdit heb ik het (nog) niet geprobeert.
brugsewitte Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Origineel bericht van: DreamSat06 Origineel bericht van: Satgeert HIER OOK HET ZELFDE DUS DEZE IS NIET GOED MVG:Satgeert Samen eens kijken wat het probleem is? 1) welke lijst gebruik je ? De Enigma1 of de Enigma 2? 2) Gebruik jij ook DreamboxEdit of OpendbEdit? Of gebruik je DreamSet? Probeer het anders eens met DreamSet(=FreeWare), want daarmee heb ik geen enkel probleem om deze lijst in mijn DM800 te zetten. Met Dreamboxedit of OpendbEdit heb ik het (nog) niet geprobeert. ik gebruik enigma 1 ik heb geprobeerd met dreambox edit en met opendbedit,werkt niet zal eens proberen met dreamset
Gast HansEhv Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Het is heel makkelijk te typen dat het bestand niet goed is... Maar ja... in een benzine-auto moet je ook geen diesel gooien. Er staat op de site van De Transponder goed bij vermeld dat het bestand gemaakt is met Dreamset (free te downloaden, heel gebruiksvriendelijk). Dus... ligt het aan DreamBoxEdit op openDBedit of aan het bestand..? Ik vrees niet aan het bestand.
Gast DreamSat06 Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Origineel bericht van: brugsewitte Origineel bericht van: DreamSat06 Origineel bericht van: Satgeert HIER OOK HET ZELFDE DUS DEZE IS NIET GOED MVG:Satgeert Samen eens kijken wat het probleem is? 1) welke lijst gebruik je ? De Enigma1 of de Enigma 2? 2) Gebruik jij ook DreamboxEdit of OpendbEdit? Of gebruik je DreamSet? Probeer het anders eens met DreamSet(=FreeWare), want daarmee heb ik geen enkel probleem om deze lijst in mijn DM800 te zetten. Met Dreamboxedit of OpendbEdit heb ik het (nog) niet geprobeert. ik gebruik enigma 1 ik heb geprobeerd met dreambox edit en met opendbedit,werkt niet zal eens proberen met dreamset De instellingen van DreamSet kan je hier http://www.***ongewenste_url***/ vinden. Zie onder Downloads: Zelf zenderlijst maken- "Presentatie Zenderlijst in PDF". Zijn er porblemen dan meld dat even. Samen komen we er wel uit.
brugsewitte Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Origineel bericht van: HansEhv Het is heel makkelijk te typen dat het bestand niet goed is... Maar ja... in een benzine-auto moet je ook geen diesel gooien. Er staat op de site van De Transponder goed bij vermeld dat het bestand gemaakt is met Dreamset (free te downloaden, heel gebruiksvriendelijk). Dus... ligt het aan DreamBoxEdit op openDBedit of aan het bestand..? Ik vrees niet aan het bestand. ik heb niet gezegd dat het bestand niet goed is,ik zeg alleen dat ik deze settings niet kan openen met dreamboxedit en opendbedit ,hetgeen toch wel een klein veschil is, het bestand is inderdaad gemaakt met dreamset en is dus beste om te gebruiken bij overzetten,er staat dus niet dat ik dreamset MOET gebruiken!!,mijn veronderstelling was dat het ook zou gaan met de 2 edit programmas, zo dat is ook effe gezegd bestaat er voor dreamset 'n goede nederlandstalige handleiding,
Gast DreamSat06 Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 [quote name= bestaat er voor dreamset 'n goede nederlandstalige handleiding' date=' [/quote] Nee, er zijn zover ik wet geen goede beschrijvingen. Is die (.pdf) op www.***ongewenste_url*** onvoldoende ? Laat het anders even weten als het nog niet lukt. groet
MauriceW Geplaatst: 24 december 2009 Geplaatst: 24 december 2009 Werkt prima hier. Bedankt, nu lekker RTL4 in HD kijken. The power of dreams...
aardbeì Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 @Rinlin & DreamSat06 fijne lijst heren, ben vooral errug blij dat India erin bijgehouden wordt in een bouquet, scheelt mij een hoop werk mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Gast DreamSat06 Geplaatst: 26 december 2009 Geplaatst: 26 december 2009 Origineel bericht van: aardbeì @Rinlin & DreamSat06 fijne lijst heren, ben vooral errug blij dat India erin bijgehouden wordt in een bouquet, scheelt mij een hoop werk mvrgr De credits gaan naar Hans Die houd deze lijst bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen